Zdrav odnos
s novcem

Zbog ova 3 razloga nitko ne čita vaš sadržaj

čitanost-sadržaja

Zbog ova 3 razloga nitko ne čita vaš sadržaj

  • Oslanjate se na osjećaj

Ovo bi se ljudima moglo svidjeti i Ovo je zanimljivo nisu dobri kriteriji za pisanje sadržaja.

Ako se oslanjate isključivo na vlastiti osjećaj kakav je sadržaj dobar, vjerojatno ćete upasti u zamku uvjerenja kako content marketing nema smisla. Pa vi pišete sadržaj, baš je super, a nitko ga ne klika i ne čita!

Jeste li znali da čak 91% sadržaja dostupnog online nikad ne dobije klik s Google tražilice?

Kao što sam napisala, sadržaja je zaista previše, i Google ima svoja pravila i smjernice kako da probere sav taj sadržaj i onom tko pretražuje ponudi relevantan i najbolji/najkorisniji sadržaj.

Kreativno napisan članak kojeg ste u dahu izbacili iz sebe i na kojeg ste tako ponosni možda nema dobar naslov ili je tako pisan da ne zadovoljava nijednu konkretnu pretragu.

Danas svi imamo pristup besplatnim podacima i analitici (Google Analytics, Kewyword Planner, Search Console i Trends su dobar start) koji nam mogu poslužiti da vidimo koji sadržaj donosi promet, koji je apsolutno promašen i može se na njemu raditi, što ljudi pretražuju i koji su trendovi.

Kreativno pisanje i SEO pisanje koje je strukturirano i bazirano na podacima što ljudi žele dvije su različite stvari.

  • Nitko ne zna da vaš sadržaj postoji 

Ako ste napisali nešto, idući korak jest promocija. Content treba marketing. Distribuirajte sadržaj putem društvenih mreža, optimalno Facebook grupa koje imaju veći doseg nego postovi na stranicama, ako je sadržaj poslovne prirode ne zanemarujte LinkedIn, naučite e-mail marketing i šaljite newslettere, napravite suradnju s nekim nišnim influencerima…samo dajte da taj sadržaj dođe do inicijalnog broja korisnika koji će, ako je sadržaj namijenjen njima i ako je dobar, podijeliti dalje taj sadržaj. 

  • Sadržaj je jednostavno loš

Realno, nije sav napisan sadržaj dovoljno dobar da ga ljudi pročitaju, a kamoli podijele. Ljudi dijele onaj sadržaj koji im se čini koristan, zabavan i informativno bitan za njihove prijatelje, tj. publiku.

Reklame ne volimo ni gledati, a kamoli dijeliti, makar bili prepakirani u promo članke, stoga pazite kako ćete i nasloviti članak i koja će se fotografija prikazati kao naslovna.

Kad korisnik otvori članak da ga pročita, nemojte da ga dočeka nešto što naslov ne obećava, nemojte da članak bude prekratak i/li nekonkretan.

Mnogi misle da su kratki članci apsolutni must jer tko će čitati toliko teksta? Ali dugačke tekstove ljudi više čitaju, a i više dijele. Dugački tekstovi čitaju se dulje, a pridonose i većoj konverziji čitatelja u kupca.

Da, neki ljudi preferiraju kratke članke, posebice ako se radi od B2B člancima gdje vječno užurbani menadžeri nešto trebaju odlučiti u par minuta, ali želite li doprijeti do prvih stranica rezultat pretrage na Googleu, veća je šansa da ćete to uspjeti s dužim člancima. 

Bivši zaposlenik u Mediumu, Mike Sall, rekao je kako je najbolja dužina članaka ona za koju treba sedam minuta čitanja

I imajte sljedeće na umu: jedan dobar blog generira 38% ukupnog prometa (HubSpot, 2016).

Dakle, dovoljan vam je jedan članak će vam dovući silu ljudi na web stranicu. Ali taj članak treba biti po svemu iznad onog vaše konkurencije: informativan, koristan i SEO optimiziran.

Foto: Pexels

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

BIZkoshnica održala 2. konferenciju o društvenom poduzetništvu „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“

5 poslovnih lekcija koje možemo naučiti od sportašica

5 savjeta kako već danas smanjiti troškove kućnih ljubimaca

Prijava za članice

Pretraga

znn