Kupac je dužan proizvod(e) vratiti ili predati Trgovcu bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Trgovac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Ako kupac, u skladu s odredbama ovog odjeljka jednostrano raskine Ugovor, Trgovac će izvršiti povrat novca koji je od kupca primio na ime plaćanje kupoprodajne cijene za naručeni proizvod, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora. Trgovac vraća troškove isporuke, osim u slučaju kada je kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju Trgovac nudi. Trgovac može izvršiti povrat novca tek nakon što proizvod bude vraćen ili nakon što kupac dostavi dokaz da je proizvod poslao natrag Trgovcu. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršili uplatu, osim ako kupac nije obavijestio Trgovca da povrat novca želi na drugi broj računa, a ne onaj s kojeg je izvršena uplata, u kojem slučaju kupac ne snosi nikakve dodatne troškove u odnosu na povrat.
Izravne troškove povrata proizvoda, kupac snosi sam.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvoda, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Trgovcu, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Trgovac vrši prikupljanje oštećenih, neispravnih ili pogrešno isporučenih proizvoda o svom trošku, pod uvjetom da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili nedostatak proizvoda. Prilikom vraćanja, proizvod mora biti u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji.
U slučaju spora oko opravdanosti prigovora i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje u za to ovlaštenoj ustanovi ili ovlaštenom sudskom vještaku.