Zdrav odnos
s novcem

Tko je ova žena: Za uspjeh su važni slika o sebi i kako razgovaramo sa sobom

što-je-važno-za-uspjeh

Tko je ova žena: Za uspjeh su važni slika o sebi i kako razgovaramo sa sobom

Prije nekoliko godina pohađala sam seminar Money and you u Americi, koji sam u više navrata spominjala. Nekoliko stvari su nam tamo iznova i iznova naglašavali:

  • Najvažnije je kako razgovaraš sa samim sobom.
  • Ako bilo što želiš promijeniti u poslu i životu, prvo moraš promijeniti sebe.
  • Tvoj posao raste do razine do koje ti rasteš.
  • Istraživanja pokazuju da su za uspjeh ključne dvije stvari – mindset i networking.

Dakle, najvažnije je kako razgovaramo sa sobom, jesmo li sami sebi brižna majka ili zloćesta maćeha. Kad nešto pogriješimo, hoćemo li sebi reći kako smo glupi, nesposobni ili ćemo se ohrabriti, naučiti što treba, poduzeti sve potrebne akcije i krenuti dalje pametnije.

Na prvoj Žene i novac radionici lani i Žene i novac retreatu nekidan, s polaznicama sam u sklopu predavanja koje sam držala, radila vježbu da svaka napiše nešto lijepo ili svoj prvi dojam o svim ostalim osobama. Na kraju, svatko za sebe dobije popis lijepih osobina i dojam kakav ostavlja na druge.

I, oba puta kad su vidjele svoj popis, što drugi misle o njima, mnoge žene su reagirale s – TKO JE OVA ŽENA?

Dok druge misle kako je lijepa, pametna, sposobna, stručna, elokventna na stranim jezicima, ona misli da je ružna, neatraktivna i da joj treba još jedna edukacija i sl.

I, što je najvažnije za uspjeh kod takve osobe – pa njena slika o sebi, kako ona sebe vidi, što misli o sebi i kako razgovara sa sobom.

Ništa izvana ne može nahraniti prazninu iznutra.

I – nitko drugi tu prazninu ne može popuniti osim nas samih, i to bezuvjetnim prihvaćanjem sebe, takvim nesavršenima kakvi jesmo jer jesmo – nesavršeno savršeni i. naravno. nakon prihvaćanja i voljenjem sebe, baš takvima kakvi jesmo.

Tek tada kreće nabolje.

Kristina Ercegović – Poslovna savjetnica s 20 godina iskustva u malom poduzetništvu.

Foto: Unsplash

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Božić pod opsadom konzumerizma

Božić pod opsadom konzumerizma: Jesmo li zaboravili pravo značenje blagdana?

Prijava za članice

Pretraga

znn