Zdrav odnos
s novcem

Tko je bolji u prodaji – muškarci ili žene?

Tko je bolji u prodaji – muškarci ili žene?

Jedan od razloga zašto sam ja (neplanski) postala edukatorica za prodaju je taj što više nisam mogla slušati žene kako mi govore; joooj ja ti nisam za prodaju i krenula sam dijeliti svoja znanja prvenstveno s ciljem da osvijestim ženama koliko je to važna vještina za uspjeh, za više novca u životu, više vremena i slobode.

Bježati od prodaje znači bježati od svega navedenog u rečenici iznad. Nije to baš mudro.

10 godina sam u prodaji, radim i s muškarcima i ženama i ovo su neka moja osobna zapažanja. Zaista je veliki broj žena koje žive u uvjerenju da prodaja nije za njih, da one nisu za prodaju i što je najgore, one se uopće ne libe to izreći i odustati na prvu samo zato što je prodaja u pitanju. Kod muškaraca je nešto drugačija priča. Oni i ako to i misle, neće to baš izreći, vjerujem da će se većina muškaraca (i ako ne znaju prodavati) jednostavno snaći, poduzeti nesavršenu akciju, dati sve od sebe – pa kako bude.

Mislim da je glavni razlog zašto žene misle da nisu za prodaju i bježe od nje taj što misle da trebaju biti prodorne, da trebaju nekoga nagovarati na nešto i koristiti silu. Što naravno nije slučaj. To prodaja zaista nije.

Prodaja je nešto drugo i evo zašto smatram da su žene prirodno bolje u prodaji samim time što su žene. A kada uz te prirodne predispozicije i savladaju tu vještinu, e tu onda kreće čarolija.

Foto: Unsplash 

Prvo i najvažnije, žene posjeduju izuzetnu sposobnost empatije. U svijetu prodaje, sposobnost da se stavimo u cipele kupca je ključna, a žene to prirodno čine izvrsno. One su intuitivnije i osjetljivije na potrebe i želje kupaca, što im omogućava da uspješno prilagode svoj pristup i ponude proizvode ili usluge koje najbolje odgovaraju potrebama kupca.

Također, žene su majstori u uspostavljanju odnosa i izgradnji povjerenja. One su sklonije stvaranju dubljih i emocionalnijih veza s kupcima, što dugoročno rezultira lojalnošću kupaca i ponovnim kupovinama. Osim toga, žene su često strpljivije i spremnije slušati kupce, što im omogućava da bolje razumiju njihove potrebe i pruže personaliziranu uslugu.

Još jedan važan aspekt je sposobnost multitaskinga koji je svojstven ženama, jer htjele – ne htjele, žongliramo s puno toga istovremeno. U prodaji, gdje je potrebno istovremeno upravljati različitim zadacima i komunicirati s različitim kupcima, sposobnost multitaskinga je od neprocjenjive vrijednosti. Žene su često vrlo organizirane i sposobne efikasno upravljati svojim vremenom, što im omogućava da održe visoku produktivnost, čak i u najzahtjevnijim situacijama.

Nadalje, žene su često izvrsne u prepoznavanju detalja i primjećivanju suptilnih znakova koje kupci daju. To im omogućava da prilagode svoj pristup i argumentaciju na način koji će najviše utjecati na kupca i potaknuti ih na akciju.

Konačno, u svijetu prodaje, gdje se često susrećemo s izazovnim situacijama i otporom kupaca, sposobnost smirene i efikasne komunikacije ključna je za uspjeh. Žene su često vješte u pronalaženju kompromisa i pronalasku win-win rješenja koja zadovoljavaju i kupca i prodavača. Upravo ove prirodne osobine čine žene izuzetno uspješnim prodavačima.

U konačnici bit će bolji onaj tko se posveti učenju i savladavanju te vještine jer se nitko ne rađa kao prodavač. No ove osobine koje žene prirodno više imaju u sebi, najčešće nisu ni svjesne da su u startu u prednosti.

Foto: Unsplash

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Osmijeh je tajna uspjeha: Kako ortodoncija doprinosi vašem poslovnom uspjehu?

Cijene najma stanova i dalje u porastu: Prosječan građanin ne može si priuštiti najam nekretnine jer on prelazi 70 % plaće

Poslodavci trebaju osvijestiti utjecaj mentalnog na fizičko zdravlje zaposlenika

Prijava za članice

Pretraga

znn