Zdrav odnos
s novcem

SEO i content marketing: Kako do idealnog kupca i veće prodaje?

SEO i content marketing: Kako do idealnog kupca i veće prodaje?

U sklopu projekta “Financije za nove generacije” koji Hrvatska udruga banaka organizira ove godine uz podršku Europske investicijske banke, održana je peta od ukupno trinaest planiranih radionica za edukaciju poduzetnika početnika.

Tibor Trupec, kreativni direktor marketinške agencije Kontra, održao je predavanje pod nazivom “SEO i content marketing” te istaknuo kako su kupci svaki dan izloženi između približno 4000 i 10000 marketinških poruka te kako čak 66 posto ljudi preskače TV oglase, a tek 21 posto otvara emailove promotivnog sadržaja.

Danas je izuzetno važno da poduzetnik posjeduje internetsku stranicu putem koje direktno komunicira s idealnim kupcima. Važno je dobro odrediti svoju nišu, doći do potencijalnog klijenta postavljanjem dobrih naslova i korištenjem ključnih riječi. Ne smijemo zanemariti i važnost jednostavnog dizajna web stranice, responzivnosti, ali i brzine, rekao je Tibor te istaknuo da je važno znati da prodaja nije jedini benefit content marketinga, već mogućnost da se pozicioniramo kao ekspert u nekom području, odnosno da nam kupci vjeruju.

Cijelu snimku edukacije pogledajte ovdje.

Radionice za mlade poduzetnike nastavljaju se u lipnju kada ćemo se dodatno baviti temom prodaje, ali i odabirom i zadržavanjem kvalitetnih zaposlenika.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Storytelling kao alat za povećanje prodaje: Evo zašto dobra priča zarađuje novac!

Kako utišati unutarnjeg kritičara i zavoljeti sebe?

Dior i torbice od 53 eura – skandal ili senzacionalizam?

Prijava za članice

Pretraga

znn