Zdrav odnos
s novcem

Sanja Futivić Vela o obiteljskom poslu: Najveći izazov bio je da naši klijenti ne osjete našu tranziciju unutar firme

sanja futivić vela min

Sanja Futivić Vela o obiteljskom poslu: Najveći izazov bio je da naši klijenti ne osjete našu tranziciju unutar firme

Sanja Futivić Vela suvlasnica je obiteljskog poduzeća Elsis, specijaliziranog za zastupanje renomiranih proizvođača tehničke opreme te distribucija specijalnih tehničkih proizvoda – kabelskih i cijevnih brtvenih sustava, osigurača, opreme za kompenzaciju jalove snage, izolatora i slično.

Što nam je otkrila o izazovima i pogreškama s kojima su se susreli u vlastitom poslovanju, pročitajte u nastavku!

  • ŽIN: Kako ste preuzeli obiteljski biznis?

Sanja: Obiteljski biznis preuzela sam nakon očeve smrti. Bilo je to nenadano, ali opet očekivano jer smjena generacije je morala doći kad-tad.

  • ŽIN: Je li bilo poteškoća i drži, ne daj situacija?

Sanja: Velikih poteškoća nije bilo jer smo imali uredno posloženo poslovanje, a uz to smo brat i ja kontinuirano godinama radili u našem poduzeću. Počeli smo kao studenti, a potom nam je to postao i full time job.

Zene-i-novac

Izvor: Privatna arhiva poduzeća Elsis d.o.o.

  • ŽIN: Koji vam je bio najveći izazov u početku?

Sanja: Najveći izazov je bio da naši klijenti ne osjete našu tranziciju unutar firme i da zadrže osjećaj da je ELSIS pouzdan partner i poduzeće na koje mogu računati još dugo!

  • ŽIN: Koje pogreške ste napravili prilikom vođenja obiteljskog biznisa?

Sanja: Mogu reći da ih je bilo više. Možda je najveća pogreška što nismo pravovremeno posložili pravila i procedure za druge radnike, odnosno za osobe koje nisu krvnim srodstvom vezane uz naš posao.

Naime, nama posao nije samo posao, dok drugima je – I to je sasvim ok!

  • ŽIN: Imate li neki savjet za one koji planiraju ili žele pokrenuti vlastiti biznis?

Važno je složiti jasna pravila i procedure – što, tko, kako i kada radi te postaviti jasne granice.

Foto: Privatna arhiva Sanje Futivić Vele

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
što genercija z više ne kupuje

Generacija Z otkriva što više neće kupovati: Evo kako TikTok trend svjesne potrošnje mijenja navike potrošača

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Prijava za članice

Pretraga

znn