Zdrav odnos
s novcem

Milenijalci: Kako razmišljaju, investiraju i štede novac?

Milenijalci: Kako razmišljaju, investiraju i štede novac?

Milenijalci su u većini slučajeva liberalni i slobodni, ali mišljenje svjetskih analitičara na temu te generacije sa sigurnošću tvrdi da su oni prva generacija u zadnjih osamdeset godina koja će živjeti lošije od svojih roditelja.

To je generacija koja je iskoristila punu moć interneta za svoj osobni razvoj. Oni su postali radno sposobni baš u vrijeme kad je svijet upao u gospodarsku krizu, stoga su se morali boriti za posao. Mnogi su otišli iz rodne zemlje, a mnogi su se i upustili u poduzetničke vode. Oni koji su odabrali svoj poduzetnički put najčešće su odabrali pravni oblik – paušalni obrt.

Zbog svih ovih razloga i borbe za egzistenciju i svoje osobno prihvaćanje u zajednici bez obzira je li to u Hrvatskoj ili u inozemstvu, ta je generacija znatno odgodila brak i rađanje djece. Razočarani su u politiku, njihova je izlaznost na izbore najbolji pokazatelj te njihove političke rezignacije. Što se tiče vjere, većina se samo predstavljaju kao katolici, ali više je riječ o pripadanju, a manje o pravom vjerovanju. Jedan manji dio ove generacije zastupa konzervativne vrijednosti i ovaj je trend u porastu zadnjih godina.

Milenijalci traže kraći put do uspjeha

Kako je ova generacija često multijezična, brzo uči i snalazi se s tehnologijom, tako da sam mišljenja da su oni ispred svog vremena. Međutim, ono što je je činjenica da uvijek traže kraći put do uspjeha.

Osobama ove generacije treba prvo osvijestiti potrebu za određenim financijskim potrebama. U praksi sam se više puta našla u nekoj savjetodavnoj ulozi i moram priznati da sam i sama zadivljena donošenjem brzih i ekspeditivnih financijskih odluka.

Foto: Pexels

Što trebamo znati o milenijalcima?

Oni će odabrati dobrovoljnu mirovinsku štednju, proizvode osiguranja života, kupiti udjele u investicijskim fondovima i ulagati u kriptovalute, lakše će donijeti odluku o ulaganju u tuđi biznis od ostalih generacija.

Ono što je neosporna činjenica je da oni nikada, ali baš nikada ne kupuju nešto zbog samog prodavača ili savjetnika već isključivu odluku o investiranju i kupnji donose zbog samog financijskog proizvoda.

Riječ tipa lojalnost, ljubaznost, etičnost u prezentaciji njima su mnogo manje bitni nego starijim generacijama. Pripadnici starijih generacija često donose financijske odluke bez velikih promišljanja i padaju na dobru prezentaciju istih. Ova generacija kad donese odluku o ulaganju, bez zadrške će podijeliti svoje informacije sa osobama oko sebe što nije često u starijim generacijama. Lakše govore o svojim i dobrim i lošim poslovnim i financijskim potezima koji su ih doveli tu gdje jesu ili će ih uskoro dovesti.

Otvoreni su za komunikaciju i direktni, manje troše i imaju želju ulagati u budućnost. Ulažu u svoje obrazovanje, pokretanje vlastitog biznisa i razne obuke i stručne konferencije.

Osiguranje života kao investicijski proizvod uzimaju samo ako se radi o investicijskoj polici na kojoj mogu i zaraditi a ne samo pokriti segment osiguranja. Štedljiviji su od starijih generacija, ali i rođeni u 20. stoljeću, s glavom u 21.

Osobni i profesionalni uspjeh žele sada i odmah, imaju visoko samopouzdanje i velika očekivanja. Imaju široki spektar znanja, voljni su učiti i naučiti i starijim generacijama često je zadovoljstvo surađivati s njima.

Foto: Pexels

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Stručnjaci dijele tajne SEO optimizacije i digitalnog marketinga uživo u Zagrebu

BDP će do kraja 2024. rasti na 3,5 posto

Znate li što je to surferski mentalitet i kakvu poveznicu ima s biznisom?

Prijava za članice

Pretraga

znn