Zdrav odnos
s novcem

Mali vodič za odijevanje: Kako odjeća utječe na zaradu?

Mali vodič za odijevanje: Kako odjeća utječe na zaradu?

Nekima od nas ovo predivno vrijeme opuštenijeg druženja čini veliko zadovoljstvo jer nam je legitimno dozvoljeno ubaciti malo glamura u naš svakodnevni outfit. Onog glamura koji osjećamo u sebi, ali ga ne izražavamo svaki dan. Onog glamura koji možda ponekad i zasjenimo kako se ne bismo pretjerano isticale.

Osim adventskih okupljanja, imamo i poneku uredsku zabavu ili poziv za sudjelovanje na nekom sličnom eventu i tada nam je osim toplih šalova i rukavica potrebno dodatno se pripremiti kako bismo zablistale u jednom od svojih najdražih svjetlucavih outfita.

Svjetlucavo izvana svakako će biti primamljivo i ugodno oku svakome koga sretnemo, no ukoliko ne obratimo pažnju na nekoliko važnih detalja vezano za naš osobni stil, naći ćemo se u moru istih, a to zapravo nije ono što želimo. Osobito ako živimo svoj posao i prirodno nam je povezivati se s ljudima i potencijalnim klijentima na svakodnevnoj razini. U ovom slučaju, u blagdansko vrijeme želimo biti više od blještave kugle.

Želimo da osim blagdanskog sjaja, ljudi koje sretnemo zapravo osjete i vide nas i našu osobnost i po mogućnosti, osim vizike doma ponesu i tračak onoga što mi zapravo jesmo. Jer na kraju dana, kroz svoje proizvode i usluge to je ono što zaista nudimo i dijelimo s drugima.

Foto: Pexels

Svaka od nas je posebna i svaka od nas ima vlastiti stil, on je odraz naše autentičnosti i imamo duboko ukorijenjenu želju definirati i izraziti ga. Na individualnim coaching terminima redovito susrećem žene koje smatraju da nemaju stila ili da su ga putem zbog raznih okolnosti i promjena u životu izgubile, te da im treba redovita pomoć oko kreiranja outfita. Ništa nije dalje od istine!

Osobni stil svaka od nas ima, no naravno, ako želimo da radi za nas, moramo se s njime malo pozabaviti. Osobni stil imaš i ti, samo je pitanje jesi li ga definirala i izražavaš li ga na dnevnoj razini ili još nisi sklopila mir s njim kako bi ti služio.

Tvoj ormar, ukoliko ti je stil definiran, sastoji se od odjevnih komada koji ti služe kako bi u svakodnevnom životu izrazila najbolju verziju sebe, ali i kako bi se uvijek odlično osjećala u svojoj koži. Ti su komadi visoko na ljestvici onoga što ti izvrsno pristaje. Tvoj ormar nije pretrpan stvarima i za tebe ne vrijedi princip nemam što odjenuti.

Smjernice za dobar outfit i početak kreiranja tvog osobnog stila

1.Odjeća kao sredstvo komunikacije

Ovisno o tome u kojoj si fazi i što želiš postići; odjeća ti koristi kao štit, kao sredstvo izražavanja ili kao sredstvo za komunikaciju i interakciju s ljudima.

Kad govorim o fazama, mislim na onaj unutarnji osjećaj koji će te intuitivno voditi da se odjeneš onako kako će tebi u određenom trenutku i za određenu situaciju najviše odgovarati.

2. Odjeća kao odraz osobnosti

Isto tako, ovisno o tvojoj modnoj osobnosti, tvoja odjeća će biti ležerna (za prirodne), formalna (za klasike), lepršava (za romantike), izražajna (za dramatike) i eklektična (za kreativke). Pri tome ne mislim na to da cijeli outfit treba biti u skladu s osobnosti, no ona će svakako biti većim dijelom zastupljena i vidljiva.

Naravno, nećemo odjenuti lepršavu haljinu u roza boji na konzervativan poslovni sastanak. Uvijek postoje drugi načini za izraziti svoju ženstvenu stranu.

3. Stil vs. figura

Jedna od najvažnijih stvari; neovisno o trenutnim trendovima na tržištu je: Uvijek, uvijek, uvijek uskladi odjevnu kombinaciju sa svojom figurom tijela!

Neovisno kako si građena, koliko si visoka ili koliko imaš kilograma i koji konfekcijski broj nosiš, tvoja odjeća može biti alat koji će ti pomoći izgledati skladno, lijepo, ženstveno, glamurozno, skupo i jedinstveno.

Samim odabirom modela koji voli tvoju figuru tijela, bit ćeš na dobrom putu da zablistaš.

4. Odabir boja

I naravno, ono što zapravo nemamo naviku raditi je birati boje koje nama pristaju, a ne one koje su trenutno najzastupljenije na tržištu.
Isto tako, za početak je jako dobro obratiti pozornost na to odgovaraju li ti više hladne ili tople nijanse, te pristaju li ti bolje vibrantne ili sjenovite.

Nekoj od nas će hladna boja učiniti da zablista i dođe do izražaja, dok će toplija nijansa izgledati pomalo umjetno. Isto tako, nekoj od nas će vibrantna i izražajna boja samo pomoći da bude još izražajnija, dok će ista ta vibrantna boja drugu jednostavno zasjeniti.

Ovisno o tome kojoj skupini od četiri sezone boja pripadaš, ukoliko nosiš boje koje ti pristaju, odjeća će ti pomoći da se vidiš ti, a ne outfit.
A to nam je zapravo i cilj, zar ne?

5. Dress code

I posljednja, ali ne manje važna stvar koju zapravo svi prvu imamo na pameti kada se odijevamo za posebnu prigodu je dress code koji može biti zadan ili onaj po nepisanim pravilima.

Zadani dress code je nešto što je lakše pratiti jer imamo pisana pravila odijevanja koje je važno uzeti u obzir, dok se nepisana pravila odnose na situacije i trenutke za koje jednostavno znamo što bi bilo prikladno odjenuti.

Nepisano pravilo je da iz poštovanja prema mladenki nećeš na svadbu odjenuti ništa što podsjeća na vjenčanicu, niti bojom niti krojem ukoliko je klasično vjenčanje u pitanju i isto tako nećeš odjenuti proziran top za posjet svekru i svekrvi na ručak.

Mislim da ste shvatili bit; nećemo se nepotrebno isticati tamo gdje nam je uloga da se iz poštovanja prema domaćinima – uklopimo.

Ukoliko se pozabavimo sa ovih nekoliko važnih stvari kako za naš pojedinačni outfit tako i za naš osobni stil, svakodnevno odijevanje postat će nam užitak umjesto stresa i isto tako će nam u poslovnom smislu biti puno veća i moćnija neverbalna posjetnica.

Pa zašto ju onda ne koristiti, zar ne?

Foto: Pexels

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
što genercija z više ne kupuje

Generacija Z otkriva što više neće kupovati: Evo kako TikTok trend svjesne potrošnje mijenja navike potrošača

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Prijava za članice

Pretraga

znn