Zdrav odnos
s novcem

Kako biti manji materijalist u životu?

Kako biti manji materijalist u životu?

Je li uopće moguće u ovom našem današnjem potrošačkom društvu biti manji materijalist i što to uopće znači?

Današnje potrošačko društvo stavlja (pre)veliki fokus na posjedovanje materijalnih stvari, a kontinuirana utrka za još i još stvari postala je toliko normalna, da je postalo nemoguće zamisliti da život može biti i drugačiji. No, što ako se maknemo korak unazad i razmislimo o našim priroitetima? Što ako nas usrećuje nešto drugo. Ako još niste, pročitajte što nas zaista čini sretnima.

Što ako bismo se fokusirali manje na stvari koje nam zapravo ne trebaju i više na razvoj smislenih odnosa i uživali u jednostavnim stvarima u životu?

Što uopće znači da je netko materijalist?

Materijalist ne znači da je to osoba koja ima puno (skupih) stvari nego da više cijeni materijalna dobra, status i izgled u odnosu na okolinu i ljude koji ju okružuju. Danas je lako biti materijalist kad smo svi stalno bombardirani promotivnim poruka koje nam govore kupi još, kupi sad i odmah.

Nema baš ništa loše u tome da si kupimo i posjedujemo sve što nas veseli, ono što je problem kad nam stvari postanu važnije od ljudi i odnosa te nas samih.

Stoga, ako želimo, kako da budemo manji materijalisti?

1. Budi manje na društvenim mrežama.

2. Više cijeni iskustva nego materijalne stvari – radije kupi putovanje koje će ti stvoriti lijepa sjećanja, nego još jedan predmet.

3. Budi zahvalan.

4. Raščisti višak stvari.

5. Izaberi zdrave hobije poput vrtlarstva, planinarenja i sl.

6. Volontiraj.

7. Sjeti se da ništa ne možeš ponijeti sa sobom u grob.

I na kraju da ponovimo zašto uopće postati manji materijalist? Kad smanjimo jurnjavu za još i još stvari, imat ćemo više vremena za smislene odnose i uživanje u iskustvima u životu. Uspomene i ispunjeni odnosi, to je ono što nas čini sretnima.

Uživajte.

Foto: Pexels

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Božić pod opsadom konzumerizma

Božić pod opsadom konzumerizma: Jesmo li zaboravili pravo značenje blagdana?

Prijava za članice

Pretraga

znn