Zdrav odnos
s novcem

Jere Dumanić: Cilj nam je postati nacionalni brend koji će pružati vrlo kvalitetne usluge mobilnih autopraonica diljem Hrvatske

Jere Dumanić: Cilj nam je postati nacionalni brend koji će pružati vrlo kvalitetne usluge mobilnih autopraonica diljem Hrvatske

Jere Dumanić suvlasnik je Lavanda Dry mobilne autopraone koja čišćenje osobnog automobila obavi tamo gdje vi poželite i to putem mobilne aplikacije! Evo kako je uopće došlo do ideje o pokretanju ovog biznisa.

  • Često se žalimo kako nemamo vremena, pa ni za oprati auto. Nekidan sam i sama jedva i konačno došla na red u lokalnoj autopraonici i rekla bih preplatila uslugu, pa kad sam čula da postoji vaša usluga na tržištu, oduševila sam se na prvu. O čemu se točno radi? Kako ste došli na tu poslovnu ideju?

Jere: Prije otprilike godinu i pol, negdje sam pročitao da su mobilne autopraonice pravi hit u Americi te da je to jedna od najbrže rastućih niša na tržištu.

Od samog početka, ideja mi se svidjela. Ne samo zbog svoje jednostavnosti, već i zbog inovativnosti kojom preokreće konvencionalne metode pružanja usluga pranja vozila koje su ostale nepromijenjene gotovo zadnjih “100 godina”. Istovremeno, takva inovacija rješava i ozbiljan ekološki problem rasipanja prirodnih resursa, što postaje sve važnija tema među ekološki osviještenom mladeži i velikim multinacionalnim kompanijama koje teže ambicioznim ciljevima smanjenja emisija stakleničkih plinova i prijelaza na “zelene tehnologije“.

Posljednjih 5-10 godina, kompanije poput Ubera, Wolta i Glova demonstrirale su nam kako inovativne digitalne platforme brzo mogu promijeniti navike korisnika i olakšati život krajnjim korisnicima. Pokazali su nam da u samo nekoliko klikova možemo dobiti što želimo na kućnu adresu, bez potrebe da gubimo vrijeme odlazeći u dućan, ljekarnu ili restoran.

Isti princip vrijedi i za autopraonice. U posljednje vrijeme, veliki globalni proizvođači sredstava za čišćenje učinili su značajan korak naprijed u razvoju nanotehnologije koja može jednako dobro, ako ne i bolje, očistiti vozila bez velike potrošnje vode, što je do sada bila uobičajena praksa. Spoj nanotehnologije i digitalnih aplikacija danas nam omogućuje da autopraonice postanu mobilne te da na isti način oduševimo krajnje korisnike, kao što su to prije nas učinili Uber, Wolt, Glovo i mnogi drugi.

Tako smo, godinu dana nakon što sam pročitao članak o tome kako su mobilne autopraonice jedna od najbrže rastućih niša u Americi, moj partner Gustavo Perez i ja pokrenuli Lavandu Dry s ciljem pružanja vrhunskog korisničkog iskustva i premium usluge pranja vozila na kućnoj adresi po pristupačnim cijenama.

U vrlo kratkom vremenu dobili smo mnogo pozitivnih povratnih informacija od privatnih i poslovnih korisnika, što je potvrdilo naše početne pretpostavke i dalo nam vjetar u leđa da sada počnemo širiti poslovanje i na druge dijelove Lijepe naše, a za članice Žene i novac VIP kluba pripremili smo posebne pogodnosti.

Foto: Lavanda Dry

Kako bismo pokrili veći teritorij i u Zagrebu i u ostatku Hrvatske, moramo se osloniti na partnere koji će zajedno s nama izgraditi mrežu Lavanda Dry mobilnih autopraonica diljem Hrvatske. U okviru tog programa, intenzivno tražimo motivirane partnere koji također žele pružiti inovativnu uslugu u svom gradu ili županiji, te one koji žele biti sami svoj šefovi i razvijati svoje poslovanje bez velikih početnih ulaganja.

Kao partneri su se dosad najbolje pokazali ili izrazito motivirani pojedinci koji sami žele obavljati ovaj posao (tzv. solopreneuri) ili poslovni ljudi koji već imaju ljude i aute koje mogu dodatno monetizirati pružanjem dodatnih usluga, poput usluga mobilnih autopraonica.

  • Kakvi su vam planovi za budućnost?

Jere: Kao što sam već spomenuo, naš cilj je postati nacionalni brend koji će pružati vrlo kvalitetne usluge mobilnih autopraonica diljem Hrvatske na način koji je maksimalno prilagođen krajnjem korisniku.

Naš krajnji cilj je postati neizostavan dio svakodnevnog života naših korisnika, dostupni na mobitelu u samo tri klika, bilo kad i bilo gdje kad im to najviše odgovara. Želimo maksimalno pojednostaviti život naših klijenata i potpuno ih osloboditi tereta i stresa traženja slobodnih termina za pranje vozila te odlaska u klasične autopraonice, čekanja u redovima ili čekanja da se vozilo opere.

Jednom riječju, želimo zauvijek promijeniti način održavanja čistoće vozila i osvijestiti ljude da je sve što im treba za čisto vozilo, Lavanda Dry aplikacija.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

BIZkoshnica održala 2. konferenciju o društvenom poduzetništvu „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“

5 poslovnih lekcija koje možemo naučiti od sportašica

5 savjeta kako već danas smanjiti troškove kućnih ljubimaca

Prijava za članice

Pretraga

znn