Zdrav odnos
s novcem

Izvrstan panel zaokružio Dobitnu formulu u Svetoj Nedelji

Izvrstan panel zaokružio Dobitnu formulu u Svetoj Nedelji

Druga Dobitna formula, mala konferencija za male poduzetnike u malim sredinama, jučer je održana u Društvenom domu Strmec u Svetoj Nedelji. Nakon kratkog obraćanja organizatora i gradonačelnika Darija Zurovca, uslijedilo je šest kratkih izlaganja koji su bili, svako na svoj način, vezani uz povećanje profitabilnosti poduzeća. Njih je zaokružio izvrstan panel kojeg je moderirao Marko Perožić, a na kojem su svoja iskustva podijelili Andrija Čolak, Maja Jelisić Cooper i Milan Horvat.

Druga Dobitna formula: Zašto u Svetoj Nedelji?

Ovo je druga Dobitna formula u nizu, a Sveta Nedelja je odabrana zbog svog izuzetnog poduzetničkog potencijala. Nakon kratkog uvoda uslijedilo je obraćanje gradonačelnika Darija Zurovca, koji je prepoznao prednosti ove inicijative i otvorio joj vrata.

Redoslijed i ključne teme izlaganja slijedile su dobro poznatu formulu. Hrvoje Serdarušić, financijski konzultant, pojasnio je kako izbjeći najčešće financijske pogreške na deset primjera. Gordana Janković Besednik iz ureda Opus Libre pokazala je zašto je važno znati komunicirati s računovođom ako želimo uspjeti, a Predrag Novačić s Bon.hr portala kako identificirati dobre, a kako loše kupce te gdje naći podatke o tome.

Jeste li dobar kandidat za bespovratna sredstva?

Mihovil Katić iz agencije Branche dotaknuo se nečega što radi svaki poduzetnik: postavljanje cijena. Dao je savjete o čemu trebamo voditi računa. Kristijan Kožić iz Analitičkih rješenja iznio je razloge zašto, ali i kako uvesti poslovnu inteligenciju. Posljednje izlaganje održao je Gerhard Šarić iz Waymarka. Donio je pregled ovogodišnjih natječaja za male poduzetnike i pojasnio kako saznati jesmo li dobar kandidat za bespovratna sredstva.

Izvrstan panel zaokružio uspješnu konferenciju

Kao i na prvoj, i druga Dobitna formula završila je panelom. No, tema je ovaj put bila drukčija: “Najbrži putevi za povećanje vrijednosti vašeg poduzeća“. Uvodničar i moderator panela bio je Marko Perožić iz medijske kuće Bloomberg Adria.

Milan Horvat, poduzetnik i konzultant u financijskom sektoru, pojasnio je da je u tajmingu prodaje poduzeća manje važno kolika je trenutna kamatna stopa na tržištu, a važnije u kojem je stanju industrija u kojem se poduzeće nalazi. Prenio je svoja iskustva iz menadžmenta velikog domaćeg prehrambenog diva te prognoze o kretanju kripto tržišta.

Maja Jelisić Cooper, osnivačica Klasik TV-a i DOX TV-a, iznijela je svoja iskustva s prodajom poduzeća i odabirom izlazne strategije. Posebno je zanimljivo bilo čuti o tome kako su odredili traženu cijenu te konzultanti u prodaji. Iznijela je i neke detalje o svojim ostalim investicijama te načinu na koji ih odabire.

O franšiznom poslovanju i modelu širenja biznisa govorio je franšizni konzultant i osnivač franšize Surf’n’Fries, Andrija Čolak. Dao je i neke primjere kako odabire primatelje franšize te savjete kako odabrati dobro mjesto za prodaju Surf’n’Friesa.

Dodjela Certifikata procjene vrijednosti

Panel je bio osobito dobro primljen kod okupljenih poduzetnika, koji su nakon konferencije komentirali kako im se svidjelo što su čuli konkretne primjere i iskustva.

Tijekom događaja, dodijeljen je i Certifikat procjene vrijednosti s Bon.hr portala za nagrađenog sudionika, poduzeće Metalvar d.o.o.

Vjerujemo kako je ova, druga Dobitna formula, nastavak dobrog niza te zahvaljujemo Gradu Svetoj Nedelji, svim suradnicima i poduzetnicima koji su doprinijeli njenom održavanju. Ako vas zanima gostovanje Dobitne formule u vašem gradu, kontaktirajte ovdje.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Storytelling kao alat za povećanje prodaje: Evo zašto dobra priča zarađuje novac!

Kako utišati unutarnjeg kritičara i zavoljeti sebe?

Dior i torbice od 53 eura – skandal ili senzacionalizam?

Prijava za članice

Pretraga

znn