Zdrav odnos
s novcem

Istina o pasivnim prihodima: Evo što je najprofitabilniji biznis model koji postoji danas

Istina o pasivnim prihodima: Evo što je najprofitabilniji biznis model koji postoji danas

Sigurno si, bar jednom u životu i karijeri, postala bolno svjesna da ženska energija ima svoje cikluse, zatišja i periode stvaranja nove vrijednosti. U danima kad ti intuicija govori da nije sve u novcu, da ti vrijeme nitko ne može vratiti i da posao ne vrijedi ničijeg zdravlja, poželiš da znaš kako zaboga osigurati te famozne pasivne prihode.

Naravno da pasivne prihode žele i muškarci i žene, kao i ostali na rodnoj skali, tako da istina opisana ovdje samo potiče iz ženske energije – a vrijedi za sve.

Ako nemaš novaca za investiranje, pasivne prihode od kamate možeš samo sanjati. Čak i ako štediš, još godinama ne možeš očekivati pasivne prihode od štednje koji bi zadovoljili tvoje želje i potrebe. Možda imaš nekretninu za iznajmljivanje, ali tako zarađen pasivni prihod ima svoje limite. Osim rizika samih korisnika i njihovih recenzija, troška održavanja i nesigurnosti koja je povezana sa kontinuiranim ulaganjem u održavanje nekretnine, poreze i promociju, iznos koji tako možeš zaraditi je ograničen samim brojem nekretnina koje iznajmljuješ.

Možda si pomislila na to da kreiraš e-book o nečemu što znaš, ponudiš online tečaj ili kreiraš sadržaj koji će okupiti pratitelje, ali sve ti zvuči nepoznato, neizvjesno ili previše kompleksno? Možda si to već pokušala, tek toliko da se uvjeriš koliko digitalnih proizvoda je u konkurenciji i kako je prodaja vještina koju tek trebaš savladati.

Zapravo je jednostavno. Kreiranje i prodaja digitalnih sadržaja i usluga je najprofitabilniji biznis model koji postoji danas. Zaista – zar je ikad bilo moguće napraviti jedan proizvod i prodavati ga bezbroj puta, čak i bez vlastitog fizičkog prisustva? Jednostavno ne znači i da je lako, inače bi svi bili sretni i bogati, zar ne?

Foto: Unsplash

Kako započeti biznis koji donosi pasivne prihode?

Žena ima dane kad je njena energija nezaustavljiva i to su dani u kojima treba započeti stvaranje baze koja će biti u stanju kreirati pasivne prihode. Ta baza će biti njen online biznis. Muškarac ima kreativnu snagu i online biznis može mu biti i osnovni i dodatni izvor prihoda.

Prvo pravilo je: krenuti od onoga što je moguće, a ne od nabrajanja prepreka i nedostataka. Online biznis se razvija u četiri faze i svaka faza ima svoje karakteristike i pokazatelje koji objektivno vode ženu do sigurnosti i slobodne energije.

Odlična podcast epizoda govori o tri pokazatelja koje treba pratiti i koji zapravo predstavljaju putokaze na ovom zahtjevnom putu. (Treba slušati one koji o tome znaju više od nas, zar ne?)

Prva faza je: definiranje tržišne niše.

Recept po kojemu se savladava ova prva stepenica (na koju ćemo se možda i vratiti sa iskustvom i pokazateljima koje pratimo) je jasna rečenica, odnosno odgovor na pitanje – kome nudimo ŠTO i KAKO im pomažemo. Tajni sastojak je dodatak: odgovor na pitanje ZAŠTO im je to važno, odnosno što ih motivira da koriste našu pomoć.

Kako definirati idealnog klijenta i njihove potrebe?

Online svijet nudi bezbroj prilika, ideja i inspiracije, tako da vodič s idejama 128 profitabilnih primjera niša može biti najbolji početak da savladaš otpor i strah i uspješno prođeš ovu stepenicu razvoja. Uz vodič svakako poslušaj i kratki besplatni tečaj i podcast epizodu mentora koji je pomogao stotinama poduzetnica da pronađu svoje zone genijalnosti i u njima odaberu profitabilne niše.

Druga faza je definiranje neodoljive ponude.

Inače, ponuda je neodoljiva baš u našoj tržišnoj niši i to ćemo znati čim oni budu spremni da nam za tu ponudu plate traženu cijenu.

Treća faza je efektnost i efikasnost promocije.

James Wedmore, koji je mentor tisućama uspješnih poduzetnika širom svijeta u online biznisu ovu fazu zove launch alignment i definira je cijenom koju biznis investira kako bi privukao novog zainteresiranih klijenta. Okvirni pokazatelji variraju ovisno o tržištu i kontekstu, ali je ključna spoznaja o tome da stalno pratimo i odredimo cijene privlačenja kupaca sa zaradom koju nam svaki kupac može donijeti.

Četvrta faza u slobodnom prijevodu može se nazvati – Nebo je granica.

Poslagivanjem efikasnog tima koji uživa u svom poslu, pružanjem najboljih mogućih usluga zadovoljnim klijentima koji nas preporučuju i korištenjem digitalnih alata za vođenje i praćenje biznisa ulazimo u fazu koju stručnjaci zovu Maximum impact.

Osim što je biznis u ovoj fazi profitabilan, model daje dovoljno vremena i slobode ženi koja ga vodi da može birati kako, s kim i gdje radi. Iako su ovo pasivni prihodi od biznisa, oni daju vrlo aktivnu svrhu i mogućnost izbora, slobodu djelovanja i mogućnost da se pokrenu šire promjene – u zajednicama, društvu i svijetu.

U tome je ljepota ekonomije znanja, digitalnih alata i online biznisa o kojima podučavam, za koje mentoriram i u kojima uživam. To je moja Misija Moguće u koju se možete pridružiti svaki dan. Za prvi korak i neophodni sastojak – prvih 100 zainteresiranih klijenata, mogu pomoći savjetom kako što bolje primijeniti besplatni tečaj Your First 100 Leads – jer su samo zainteresirani kupci jamstvo budućih pasivnih prihoda.

Jer – ženstveni pasivni prihodi nikako ne znače pasivnost žene. Naprotiv – pasivni prihodi ženi daju slobodu da bude aktivna baš onako kako želi.

Pasivni prihodi muškarcu ne oduzimaju snagu. Naprotiv – pasivni prihodi daju više opcija, slobode i razloga za kreativnost. Za sve važi istina – da ekonomija bazirana na znanju, digitalnim alatima i online prostoru može dati odličnu podlogu za pasivne prihode.

Foto: Unsplash

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Storytelling kao alat za povećanje prodaje: Evo zašto dobra priča zarađuje novac!

Kako utišati unutarnjeg kritičara i zavoljeti sebe?

Dior i torbice od 53 eura – skandal ili senzacionalizam?

Prijava za članice

Pretraga

znn