Zdrav odnos
s novcem

Evo kako plaćati račune s osmijehom na licu

sretan-novac

Evo kako plaćati račune s osmijehom na licu

Čula sam davno za taj, nazovimo ga, trik – da sve račune plaćamo s radošću i zahvalnošću.

A nedavno sam slušala seminar Kena Honde autora koncepta i istoimene knjige Happy Money – sretan novac.

Ken kaže da je novac kao zrak, da trebamo osvijestiti da je uvijek tu kad nam je potreban i da ga s radošću trebamo primiti kao udah i dati dalje kao izdah.

Bez grčevitog čuvanja iz straha od neimanja i sl.

E sad, da se vratimo na početak, mislite si jesam li ja luda, kako ja to mislim da ćete s radošću plaćati sve račune, kredite, sve obaveze koje dolaze, pa znam li ja da prave posljedice korona lockdowna tek slijede, a već ih uvelike svi osjećamo itekako. I ako nešto i uspijemo platiti, plaćamo s grčem u želucu i mukom u ostatku tijela.

E, pa ovako konkretno. Ništa na silu. Možda prvi puta bude fejkano i ne, neću vam reći – Fake it till you make it … nego ću Vam reći kako ja plaćam račune i trebalo mi je da do toga dođem.

Npr. privatno, kad plaćam struju, razmišljam sa zahvalnošću što mi struja sve omogućava, rad koji volim nekad kasno navečer, rad na računalu općenito, od čega i živim, mojem sinu da igra igrice itd.

Kad plaćam Internet razmišljam kako sam zahvalna što mi non-stop Internet omogućava besplatan kontakt s najboljom prijateljicom koja živi i Beogradu, znanje jer učim slušajući ljude iz cijelog svijeta itd.

Kad plaćam račun za vodu, razmišljam sa zahvalnošću kako uživam u luksuzu dugih toplih kupki… I tako.

Istina, kad poslovno plaćam više od 570 parafiskalnih nameta i članarinu za HGK i HOK nemam isti izraz lica ni osjećaj zahvalnosti – moram još poraditi na tome. Ne vidim smisao pa je problem valjda u meni. 😀

No shvatili ste poantu.

Novac je tu da teče, on je sredstvo razmjene, on je energija, platite sa zahvalnošću svoje račune, kad trošite novac neka to bude s radošću. Zakon davanja i primanja garantira povrat. Jer istina je u svemu ista – kako siješ tako ćeš i žnjeti.

Kristina Ercegović – Poslovna savjetnica s 20 godina iskustva u malom poduzetništvu.

Foto: Unsplash, Goodreads

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
što genercija z više ne kupuje

Generacija Z otkriva što više neće kupovati: Evo kako TikTok trend svjesne potrošnje mijenja navike potrošača

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Prijava za članice

Pretraga

znn