Zdrav odnos
s novcem

Edukacija koja mijenja živote: Upoznajte 12 arhetipova brendova

Edukacija koja mijenja živote: Upoznajte 12 arhetipova brendova

Održana je četvrta radionica za mlade poduzetnike u sklopu projekta „Financije za nove generacije“

U sklopu projekta “Financije za nove generacije” koji Hrvatska udruga banaka organizira tijekom cijele godine uz podršku Europske investicijske banke, održana je četvrta od ukupno trinaest planiranih radionica za edukaciju malih poduzetnika početnika.

U ponedjeljak, 6. svibnja, predavanje pod nazivom Marketing je sve – sve je marketing održala je Željka Maras, stručnjakinja za marketing i brending, koja je sudionike upoznala s 12 arhetipova brenda.

Iako je marketing široka tema, fokusirala sam se danas na arhetipologiju brenda, koja je manje poznata kod nas. Bilo je jako dinamično, veselila su me pitanja i povratne informacije. Ova HUB-ova inicijativa je odlična, sretna sam što sam dio nje i bilo bi super da je tako nešto postojalo kad sam ja kretala u biznis, a danas mi je drago da sam mogla podijeliti svoje znanje, izjavila je Željka.

Cijelu snimku edukacije pogledajte ovdje.

Foto: Željka Maras

Polaznici su također podijelili svoje dojmove i istaknuli kako im ove edukacije mijenjaju živote i način razmišljanja

Ove radionice su za mene life-changing. Dobijem znanje koje je netko skupljao godinama. Sretna sam što sam dio ove priče, rekla je Mirjam Krajina, dizajnerica torbi i autorica brenda Raw bag.

Renata Sedlar, fotografkinja naglasila je: Iako sam ovdje u ulozi fotografkinje, uvijek čujem nešto novo i zanimljivo. Danas sam shvatila zašto su neke reklame napravljene baš na način kako jesu.

Marijana Smršek Majstorić, konzultantica zaključila je: Danas sam shvatila tko sam ja na tržištu i tko su moji kupci. Našla sam se u arhetipu čarobnjaka, mudraca i njegovatelja. Ovo predavanje mi je dalo fokus i pomoglo mi bolje se pozicionirati.

Iduća radionica održat će se u ponedjeljak, 22. svibnja na temu i content marketinga, a vodit će ju Tibor Trupec iz marketinške agencije Kontra.

Foto: Videomix

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Održana još jedna promocija knjige “Ne radi se o novcu, radi se o nama” u jedinstvenom ambijentu imanja KuSshh na Krku

Planirate investirati u obveznice? Evo koje biste pojmove trebali znati razlikovati ako ste potpuni početnik

Malene Rydahl: Istraživanja su pokazala da novac ne utječe na sreću kod samo 1% ljudi

Prijava za članice

Pretraga

znn