Zdrav odnos
s novcem

Content marketing – najbolje ulaganje u marketing ako nemate vreću para

pexels olya kobruseva 7598019 min

Content marketing – najbolje ulaganje u marketing ako nemate vreću para

Pokrećete novu web stranicu za svoju tvrtku ili sebe, htjeli biste ostvariti velik i dugoročan promet, zarađivati od posjetitelja, ali pritom ne ležite na novcima. Imate nekih 2.000 eura mjesečno planiranih za startnu prvu godinu i sad se pitate:

U što uložiti novac za digitalni marketing?

Mnogi moji klijenti obično imaju dilemu između ovih stavki:

  1. Social media kanali, prvenstveno Facebook stranica,
  2. Oglasi: Facebook, Instagram i Google,
  3. Banneri na portalima,
  4. PR tekst na portalima,
  5. Influenceri.

Sve od navedenih je dobro aktivirati ako imate poveći budžet. Ako se želite razlijepiti po hrvatskom internetu kroz petnaest dana, da vas baš nitko ne može promašiti, to ćete platiti 150.000 kuna pa naviše, ovisno o različitim odabirima.

A što onda? Opet u trošak oglašavanja?

li što ako ste mali, ako pokušavate napraviti malen biznis, ako imate tih 2.000 eura mjesečno za start?

Ulaganje u sadržaj najbolja je stvar koju možete napraviti za svoje poslovanje nemate li nepresušnu vreću para

Malo poslovnjaka razmišlja o sadržaju, a ako ga i uplaniraju kao neki blog na stranici, taj je sadržaj obično pisan napamet. A puno sadržaja je iz tog razloga kratkog daha i aktualan je onaj dan kad se objavi i podijeli na Facebooku.

Stoga je bolje razmisliti o ciljanom SEO optimiziranom content marketingu. Ako ste ovdje stali jer upravo niste razumjeli što sam napisala, SEO sadržaj je onaj sadržaj kojeg ljudi pronalaze kada guglaju u potrazi za nekim odgovorima tj. rješenjima.

Svi pišu sadržaj, ali znati napisati sadržaj koji će završiti visoko među rezultatima pretrage za ključne riječi koje se sa sigurnošću traže (a to znamo zbog SEO alata), donijet će vam dugoročno puno više prihoda nego da konstantno sipate novac u oglase, boostanje Facebook objava i slično.

kako zaraditi novac pomocu sadrzaj

Foto: privatna arhiva Barbare Slade Jagodić

Ovaj prvi članak na rezultatima Google pretrage za termin kako zaraditi novac (kojeg mjesečno traži 3600 ljudi) ujedno je najčitaniji članak na portalu na kojem ste upravo. Evo niže i dokaza, screenshot maila by zeneinovac.com.

zene i novac sadrzaj

Naravno da trebate biti prisutni i na društvenim mrežama: social signali odlična su stvar i za jačanje vaše web stranice, ali i za podizanje vidljivosti vas ili vašeg brenda te za stvaranje potražnje za proizvodima i uslugama koje nudite.

Nisam zaboravila na onih 10.000 kuna mjesečno prvih 12 mjeseci!

Ovako bih podijelila ulaganja, + – koja tisuća gore/ dolje ili nešto izvanredno:

  • Prva tri mjeseca: Google i Fb oglasi 6000 kn, Influencer 3000 kuna, SEO 1000 kuna,
  • Naredna tri mjeseca: Oglasi 3000 kn, PR tekst 2000 kuna, SEO sadržaj 5000 kuna,
  • Naredna tri mjeseca: link building 4000 kuna, Oglasi 3000 kuna, SEO 4000 kuna,
  • Naredna tri mjeseca: SEO 3000 kuna, oglasi 3000 kuna, link building 2000 kuna, Influencer 2000 kuna,

A ako imate sve skupa 10.000 kuna?

Google i FB ads: 5000 HRK, SEO 5000 HRK + stvorite Facebook grupu, izgradite bazu email pretplatnika i testirajte!

Oglasi VS. SEO

Ne znate li razliku između uloge oglasa vs. SEO, znajte da su oglasi instantni, no ovise o količini novca koju imate, dok je SEO spor no dugoročno nije skup kao oglašavanje.

Oglasi vam trebaju u prvom razdoblju da stvorite vidljivost i potražnju, dok gradite na SEO-u. SEO je spor pa će vam trebati minimalno 6 mjeseci da krenete skupljati plodove s Google tražilice, no sve u optimizaciju uloženo vratit će vam se dugoročno višestruko.

Ako još ne znate kako završiti na prvoj stranici Google rezultata, niste svjesni ogromne razlike između Facebook stranica i Facebook grupa, ako ne znate napraviti dobar Linkedin profil i sadržaj koji komunicirate, ako izbjegavate email marketing te vam je video sadržaj bauk, vrijeme je da naučite što propuštate na ciljanim online radionicama SEO content marketinga.

slade edukacije min

Foto: Privatna arhiva Barbare Slade Jagodić

Naučit ćete:

  • Kako znati što ljudi žele čitati
  • Kako pisati sadržaj koji prodaje
  • Kako povećati broj dolazaka na web stranicu
  • Kako povećati prodaju na stranici
  • Gdje i kako plasirati sadržaj na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i TikTok
  • Važna uloga email marketinga

Sve to na primjerima prijavljenih sudionika i ostalim hrvatskim tvrtkama!

Prijavite se na online edukacije!

PS. Jeste li znali da su edukacije porezne olakšice?

Foto: Pexels

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Nasljeđe? Pah, dajte mi novac! (Ili možda ipak ne?)

Mobbing na radnom mjestu: Kako ga prepoznati, kome prijaviti i kako se zaštititi?

Masters of Building Fair

U Rovinju otvoren najveći gospodarski događaj godine – Masters of Building Fair

Prijava za članice

Pretraga

znn