Zdrav odnos
s novcem

Business Cafe se vratio u punom sjaju: Posebno izdanje powered by Grad Samobor

Business Cafe se vratio u punom sjaju: Posebno izdanje powered by Grad Samobor

Nakon malo više od godinu dana pauze, kao posljedica intenzivnog traženja publike da se vrati, Business Cafe se pojavio u svom punom sjaju točno na 13. rođendan tvrtke Zaokret i u sklopu proslave Dana grada Samobora.

Foto: Kristina Ercegović

180 gostiju malih poduzetnika i onih koji to žele postati, od čega 100-injak iz Samobora, a ostali iz cijele Hrvatske pa čak i neki iz susjednih zemalja okupili su se 18. listopada u centru za mlade Bunker u Samoboru. Ovo specijalno izdanje uz grad Samobor podržala je i tvrtka RC Europe koja uskoro otvara najveći logističko distributivni centar – Samobor park.

Da je Samobor grad po mjeri čovjeka, već je poznato, a činjenice da na manje od 40 000 stanovnika u Samoboru posluje oko 1500 poduzeća i više od 1000 obrta potvrđuje i da je grad po mjeri poduzetnika.

Na početku se svim prisutnima i osobno obratila gradonačelnica Samobora dr.sc. Petra Škrobot, koja je naglasila kako je u gradu ubrzan proces izdavanja građevinskih dozvola, da poduzetnici koji tek kreću s pokretanjem biznisa u Samoboru ostvaruju pravo na 6 mjeseci besplatnog dječjeg vrtića te da grad zbilja nastoji slušati potrebe poduzetnika.

Foto: Gradonačelnica Samobora, dr.sc. Petra Škrobot

Potom je moderatorica i osnivačica Business cafea Kristina Ercegović vodila razgovore s poznatim poduzetnicima. Željka Maras, vlasnica brenda Jedem doma, Tomislav Grubeša, suvlasnik Geoluxa i Vladimir Koščica osnivač PINE studia otvoreno su podijelili svoje uspjehe, neuspjehe, sumnje, strahove, probleme, pogreške.

Foto: Željka Maras (lijevo), Tomislav Grubeša (sredina), Vladimir Koščica (desno)

Što smo se svi podsjetili?

  • Da je najvažnije reći da prilikama.
  • Svi smo griješili u postavljanju cijena jer nismo imali pojma na početku, no tada smo dobili neke klijente kao dobre reference.
  • Postojećim klijentima je teško podići (jednom jako niske) cijene.
  • Dobro je ponekad odustati, treba znati kada stati.
  • PR ima ogromnu moć.
  • Svi imamo probleme privući dobre zaposlenike i zato je jako važno da znamo motivirati ljude i dobro ih platiti.
  • Svima su nam, kad smo kretali, ljudi iz okoline govorili – jeste li vi normalni, pa tko će to kupiti?
  • Svima nam dobro dođu poslovni partneri koji su komplementarni – ne moramo sve sami.
  • Ne mora patiti privatni život – može se naučiti raditi pametnije, a ne više.
  • Mi u Hrvatskoj možemo konkurirati na svjetskoj razini sa svojim znanjima, ako i kada pametno izaberemo nišu i orijentiramo se na izvoz/svijet.

Podsjetili smo se i na klasične poruke Business cafe-a – nismo sami i moguće je uspjeti (na veliko, na pošten način) i sada i ovdje u Hrvatskoj unatoč svemu i svima.

Bilo je odlično, hvala vam. Imam punu bilježnicu zapisanih savjeta i smjernica. Odlična organizacija. – samo je jedan od bezbroj komentara sudionika.

Vidimo se uskoro. Jer nas Vi to stalno tražite

Foto: Renata Sedlar Poljak, Videomix

 

Powered by:

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
što genercija z više ne kupuje

Generacija Z otkriva što više neće kupovati: Evo kako TikTok trend svjesne potrošnje mijenja navike potrošača

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Prijava za članice

Pretraga

znn