Zdrav odnos
s novcem

BIZkoshnica održala 2. konferenciju o društvenom poduzetništvu „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“

BIZkoshnica održala 2. konferenciju o društvenom poduzetništvu „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“

Kao posljednja aktivnost u sklopu projekta „Društveno-poduzetnička koshnica“ sufinanciranog iz Europskog socijalnog fonda koji provodi BIZkoshnica prošli tjedan je održana konferencija „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“. Cilj konferencije bio je putem prenošenja dobrih iskustava sudionicima približiti na koje se sve načine mogu financirati projekti koji za svrhu imaju društveni boljitak.

Nakon uvodne riječi osnivačice BIZkoshnice, Mirele Marović Omerzu koja je ukratko predstavila BIZkoshnica priču kao i projektom provedene aktivnosti osnaživanja društvenih poduzetnika i zapošljavanja ranjivih skupina, slijedila su dva kratka predavanja o tome kako se društveno korisni projekti mogu financirati u javnom, a kako u privatnom sektoru, pa je tako Ivan Plačko predstavio priču Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje gdje je stara austro-ugarska vojarna pretvorena u moderni kompleks zadužen za kultivaciju inovacija na tržištu.

Slijedila je Tina Sirotić, iz Erste&Steiermaerkische banke, koja je predstavila model socijalnog bankarstva, koji je namijenjen lakšem ulazu i započinjanju poslovnih pothvata društvenih poduzetnika te svih onih koji svojim projektima žele napraviti pozitivnu promjenu u društvu.

Sljedeći dio konferencije bio je panel „Kako smo financirali svoje društveno-korisne projekte?“ u sklopu kojeg su govorile predstavnice nekih važnih društveno-korisnih aktera, odnosno Jelena Pavlović iz ACT grupe, Zrinka Suk iz Oceana Znanja, Katarina Habek iz HUKI-Hrvatski ured za kreativnost i inovacije, Marija Mraz iz KopriVite te Mirela Marović Omerzu iz BIZkoshnice. Uz vješto vođenje moderatorice Gordane Ćorić, panelistice su podijelile svoja pozitivna iskustva, ali i izazove s kojima su se suočili tijekom provođenja društveno-korisnih aktivnosti.

Konferencija je zaključena umrežavanjem uz prigodnu zakusku nazvanu „Društveno-poduzetnička trpeza“ gdje su sudionici imali priliku okusiti jela pripravljena od strane društvenih poduzeća, simbolizirajući bogatstvo i raznolikost koju društveno poduzetništvo donosi zajednici.

Zaključna misao konferencije je bila da je društveno poduzetništvo je poput sjemena koje, kad se pravilno zasadi i njeguje, može procvjetati u moćno stablo promjene.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Stručnjaci dijele tajne SEO optimizacije i digitalnog marketinga uživo u Zagrebu

BDP će do kraja 2024. rasti na 3,5 posto

Znate li što je to surferski mentalitet i kakvu poveznicu ima s biznisom?

Prijava za članice

Pretraga

znn