Zdrav odnos
s novcem

Ako tražite posao, pazite na ove 3 tipične greške na LinkedInu

linkedin-profil

Ako tražite posao, pazite na ove 3 tipične greške na LinkedInu

Sve više istraživanja govori kako većina onih koji zapošljavaju svoje nove djelatnike prvo potraže ili ih nakon prijave doslovno pretraže na LinkedInu. Imati samo otvoren LinkedIn profil koji nije detaljan i ažuriran više nije dovoljno. Tražite li posao po prvi put ili tražite bolji posao, ne zanemarite LinkedIn.

Čak i ako niste aktivni kroz objave i interakciju s drugima, pripazite da ne radite tri tipične greške svakog početnika na toj društvenoj mreži, a koje se odnose na:

  • opis titule
  • vještine
  • lokaciju

Prema Jobscanu, 87% tzv. recruitera koristi LinkedIn da potraži i analizira kandidate za posao. Ono što ljudi rade može direktno utjecati na to hoće li se uopće prikazati kao potencijalni kandidati onima iz ljudskih resursa.

Kao što je vaš životopis statičan pregled vašeg radnog iskustva i seta vještina, LinkedIn profil je dinamičan pogled na vas kao poslovnu osobu. Tamo vas potencijalni poslodavac može upoznati kao nekog tko je vrlo poželjan za rad u uredu.

A što poslodavci i kako traže na LinkedInu svoje zaposlenike? HR manageri ili stručnjaci iz odjela ljudskih resursa običnu na LinkedInu pretražuju potencijalne kandidate po ključnim riječima, vještinama i lokaciji.

Titula:

Jako je bitno da u naslovu ispod svog imena koristite one riječi za koje želite da vas drugi pronađu. Dakle, želite li pronaći prvi ili bolji posao u željenoj, nije dovoljno da vam ispod titule piše npr. Student ekonomije, Content creator ili Social media manager.

Studirate li ekonomiju, navedite što vas zanima: je li to kontroling, marketing, turizam ili nešto četvrto. Ako negdje radite kao social media manager, dodajte za koje ste se društvene mreže ili niše usavršili jer je tolika poplava social media managera da je teško iskočiti ispred drugih.

Ako radite sadržaj, navedite za koji medij radite, a posebno istaknite ako imate uspjeha u tome. Doslovno dodajte u opis TikTok ako želite da vas drugi koji traže osobu za TikTok i pronađu.

Vještine:

Ovaj dio na LinkedIn profilu mnogi zanemaruju, a to je baš poveća greška. Zašto? Ljudi s pet ili više nabrojanih vještina imaju 17x više pregleda profila te dobiju 33x više poruka od recruitera koji tako započinju s izborom kandidata, nego oni koji su taj dio profila zanemarili.

Da bi vam LinkedIn profil bio kompletan, trebate imati izlistanih pet vještina. No zapravo ih možete dodati čak 50. Imajte na umu da su 10 najvažnijih vještina one koje se odmah vide kad netko gleda vaš profil. Isto tako, iako mnogi zanemaruju taj dio, tzv. endorsementi pomažu da vas LinkedIn algoritam malo pogura i da postanete vidljiviji kad netko traži osobe sa specifičnih vještinama.

Vještine možete mijenjati, a želite li promijeniti posao ili branšu, pazite na taj dio. Sad je trenutno velika potražnja za ljudima koji pod vještine imaju nabrojano AI, IT skills, software development, data analysis, communication, project management, leadership, a to su podaci direktno od LinkedIna i Resume Geniusa.

linkedin-vjestina-primjer-min

Osim izlista vještina i potvrdu drugih da vi to znate raditi kroz endorsmente, možete položiti i neke testove vještina koje će se odmah prikazati pored te vještine.

Lokacija:

linkedin-lokacija

Tražite li posao u Hrvatskoj ili specifično u Zagrebu, navedite da vam je lokacija u Zagrebu, čak i ako ne živite tu. Obzirom da se većina neturističkih i uslužnih radnih mjesta nudi upravo u našem glavnom gradu, nerijetko se na razgovore za posao pozovu samo oni koji navedu da žive na tom području.

Stoga, ako ne živite tamo gdje se nude poslovi koje želite, a spremni ste se preseliti ili pregovarati o mogućoj remote opciji rada, promijenite lokaciju. Ista stvar je i ako tražite posao negdje u inozemstvu.

Krenite optimizirati svoj LinkedIn profil!

Foto: Unsplash

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Plaću skrivamo kao zmija noge – čak i od partnera

Martina Drezga: Novac mi nikad nije u fokusu, on je posljedica rada, inspiracije i kreacije

Evo kako se mediji obraćaju ženama i zašto je to pogrešno

Prijava za članice

Pretraga

znn