Društvene mreže mnogi vide i koriste samo kao oblik razonode, ali one su mnogo više od toga. Nekima su posao, a nekima hobi, od kojega povremeno ili redovno imaju profita. A, ako se i ti planiraš upustiti u ovaj svijet – donosim ti 5 zlatnih savjeta pomoću kojih možeš zarađivati na društvenim mrežama!
1. Upoznaj svoju publiku!
Kako bi znala kojim se načinom trebaš svojim pratiteljima, ali i poslovnim partnerima, obraćati – najvažnije je da razumiješ i poznaješ svoju publiku! Iskoristi svaki upit koji dobiješ u inbox, kako bi saznala na koji način tvoji pratitelji dišu, što traže, u čemu prepoznaju kvalitetu i što im se sviđa u tvojem dosadašnjem poslovanju!
Foto: privatna arhiva kolumnistice
2. Prati analitiku svojih društvenih mreža!
Društvene mreže nisu za bezveze osmislili analitike i praćenja tvojeg profila! Analitika je još jedan način kako možeš upoznati svoju publiku. Dijagrami koje ti društvene mreže same naprave jednostavne su za shvatiti i razumjeti, proučiti iz kojih država i gradova dolaze tvoji pratitelji, koje su dobi i spola, a ako te zanimaju i analitike poput posjećenosti i vidljivosti tvojega profila, učestalosti označavanja tvojih objava sa Sviđa mi se ili pak komentiranja – i to možeš pronaći pomoću analitike koja je dostupna svakome javnome profilu na Instagramu, svakoj stranici i grupi na Facebooku, svakome YouTube kanalu itd.
Foto: privatna arhiva kolumnistice; analitike Instagram profila i Facebook Knjiški recenzeRAJ
3. Proširi se na više društvenih platformi!
Kako bi se za tvoj brend pročulo, moraš se proširiti na više društvenih platformi: Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, LinkedIn, WhatsApp Business…
Na što se više njih nalaziš, to je veća mogućnost da te netko pronađe, prouči tvoj proizvod i naposljetku ti se javi s upitom za suradnju ili jednostavno željom za kupnjom/korištenjem istoga.
4. Stvaraj povjerenje i gradi pozitivan integritet!
Na društvenim mrežama blogeri često ne predstavljaju stvarnu sliku, ali znajte da je najbliži i najbrži put do povjerenja vaših pratitelja – iskrenost i uzajamno poštovanje. Budite svoje u predstavljanju i govorite stvari onako kako one jesu, jer na internetu se cijeni iskrenost i nečiji srdačan i otvoren pristup!
5. Šalji što više mailova!
Znam da je ponekada teško upustiti se u nešto sasvim novo, pokrenuti nešto od nule, započeti s nečim s čime se prije niste susreli, ali isto tako mi vjerujte kada vam kažem da je to jedini put do uspjeha!
Izlaženje iz vlastite zone komfora znači pomicati granice, a pomicanjem granica garantirate si uspjeh! Ponekad se introverti čak i boje slanja velikog broja emailova na nepoznate adrese, ali zapamtite da je on vrlo važna spona između poslovnih suradnika, stoga nikada nećete pogriješiti ako se odlučite javiti nekome s kime planirate suradnju.
Foto: privatna zbirka kolumnistice
Ukoliko vidite sebe i svoj brend u suradnji s blogerima, u potrazi ste za ambasadorom svojega brenda i mislite kako bi vam knjiški bloger mogao doprinijeti – javite mi se putem e-maila: ella.hasel17@gmail.com, to vam je ujedno i odlična vježba za pisanje! 🙂
I ne znam tko, kada, gdje i zašto treba ovo čuti, ali – pošalji taj e-mail! Sretno!
Foto: Pexels