Održana šesta radionica projekta Financije za nove generacije
U sklopu projekta edukacije malih poduzetnika početnika pod nazivom “Financije za nove generacije” koju cijelu godinu organiziramo pod pokroviteljstvom Hrvatske udruge banaka i Europske investicijske banke održana je i šesta od trinaest u nizu planiranih radionica.
Foto: Vedran Sprić, autorica: Renata Sedlar
U ponedjeljak 3. lipnja s nama je bio Vedran Sorić, konzultant za prodaju i autor knjige Prodajni mindset. Radionica je bila vrlo interaktivna i Vedran je kroz niz primjera, priča i demonstracija pokazao što je važno i ključno za uspjeh u prodaji, pa nas je tako sve podsjetio na sljedeće poslovne i prodajne lekcije:
- U prodaji je najvažniji način razmišljanja.
- Osnova svake prodaje je komunikacija.
- Prečesto smo u prodaji u pretpostavkama, zato je važno sve jasno iskomunicirati do kraja.
- U prodaji je važno da to bude kontrolirano vođena komunikacija.
- Tanka je linija između naporan i uporan prodavač.
- Slika prodavača u društvu je negativna i prodaja je negativno percipirana, no bez prodaje nema biznisa.
- Svatko može jednom prodati, no bitno je po čemu će nas naši kupci pamtiti.
- Ne smijemo se svađati s kupcem.
- Izgovori su sastavni dio prodaje.
- I ne je sastavni dio prodaje.
- Ljudi prodaju ljudima.
- Ne postoje teški kupci, to je naša percepcija, svi smo ok, samo možda nismo dobar match u nekom trenutku, ima dovoljno uvijek možemo naći nekoga gdje će nam ići lakše.
- Ponekad zbog najboljeg prodavača u timu, ostali članovi tima nisu uspješni koliko bi mogli biti.
- Za uspjeh u prodaji trebaju nam znanja, vještine i identitet. A način razmišljanja dio je identiteta.
Vedran je na kraju zaključio da je najveća prednost poduzetništva sloboda izbora s kime i što ćemo raditi te podsjetio sve prisutne da je stoga najvažnije da radimo ono što volimo.
Snimka edukacija dostupna je ovdje.
Iduća radionica održat će se u ponedjeljak 17. lipnja na istoj lokaciji, kada sudionike očekuje tema upravljanja ljudskim potencijalima i kolega psiholog Sandro Kraljević, vlasnik tvrtke Mindlab.
Foto: Renata Sedlar