Zdrav odnos
s novcem

3 sastojka za uspjeh u prodaji – znanje, vještine i identitet. Stav je dio identiteta. Dok ne promijenimo stav u prodaji, nećemo ništa prodati.

3 sastojka za uspjeh u prodaji – znanje, vještine i identitet. Stav je dio identiteta. Dok ne promijenimo stav u prodaji, nećemo ništa prodati.

Održana šesta radionica projekta Financije za nove generacije

U sklopu projekta edukacije malih poduzetnika početnika pod nazivom “Financije za nove generacije” koju cijelu godinu organiziramo pod pokroviteljstvom Hrvatske udruge banaka i Europske investicijske banke održana je i šesta od trinaest u nizu planiranih radionica.

Foto: Vedran Sprić, autorica: Renata Sedlar

U ponedjeljak 3. lipnja s nama je bio Vedran Sorić, konzultant za prodaju i autor knjige Prodajni mindset. Radionica je bila vrlo interaktivna i Vedran je kroz niz primjera, priča i demonstracija pokazao što je važno i ključno za uspjeh u prodaji, pa nas je tako sve podsjetio na sljedeće poslovne i prodajne lekcije:

  • U prodaji je najvažniji način razmišljanja.
  • Osnova svake prodaje je komunikacija.
  • Prečesto smo u prodaji u pretpostavkama, zato je važno sve jasno iskomunicirati do kraja.
  • U prodaji je važno da to bude kontrolirano vođena komunikacija.
  • Tanka je linija između naporan i uporan prodavač.
  • Slika prodavača u društvu je negativna i prodaja je negativno percipirana, no bez prodaje nema biznisa.
  • Svatko može jednom prodati, no bitno je po čemu će nas naši kupci pamtiti.
  • Ne smijemo se svađati s kupcem.
  • Izgovori su sastavni dio prodaje.
  • I ne je sastavni dio prodaje.
  • Ljudi prodaju ljudima.
  • Ne postoje teški kupci, to je naša percepcija, svi smo ok, samo možda nismo dobar match u nekom trenutku, ima dovoljno uvijek možemo naći nekoga gdje će nam ići lakše.
  • Ponekad zbog najboljeg prodavača u timu, ostali članovi tima nisu uspješni koliko bi mogli biti.
  • Za uspjeh u prodaji trebaju nam znanja, vještine i identitet. A način razmišljanja dio je identiteta.

Vedran je na kraju zaključio da je najveća prednost poduzetništva sloboda izbora s kime i što ćemo raditi te podsjetio sve prisutne da je stoga najvažnije da radimo ono što volimo.

Snimka edukacija dostupna je ovdje.

Iduća radionica održat će se u ponedjeljak 17. lipnja na istoj lokaciji, kada sudionike očekuje tema upravljanja ljudskim potencijalima i kolega psiholog Sandro Kraljević, vlasnik tvrtke Mindlab.

Foto: Renata Sedlar

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Storytelling kao alat za povećanje prodaje: Evo zašto dobra priča zarađuje novac!

Kako utišati unutarnjeg kritičara i zavoljeti sebe?

Dior i torbice od 53 eura – skandal ili senzacionalizam?

Prijava za članice

Pretraga

znn