Zdrav odnos
s novcem

Želite privući nove klijente? Razmislite o odgovorima na ovih 10 pitanja

Želite privući nove klijente? Razmislite o odgovorima na ovih 10 pitanja

Kažu da je dijagnostika važnija od same terapije, što u ekonomiji i biznisu možemo pretvoriti u rizike koji ugrožavaju poslovanje. Komunikacija s postojećim, kao i privlačenje novih klijenata česta su pitanja svih koji djeluju na tržištu.

Postoji li način da svojim potencijalnim i budućim klijentima budemo što privlačniji? Uklanjanje ovih deset prepreka u komunikaciji može pomoći u privlačenju novih klijenata i kupaca.

Foto: Unsplash

1. Znamo li kome se obraćamo?

Jesmo li precizno opisali svog idealnog klijenta? Prepoznaju li oni sebe u riječima koje koristimo da im se obratimo? Može li se bolje opisat tko su, kako se osjećaju, kada im je potrebna (naša) pomoć i kako im možemo biti korisni?

2. Slijede li oni našu logiku?

Prate li logički slijed i vjeruju li da se može postići ono što im obećavamo? Može li im se pružiti dodatno pojašnjenje, dokaz ili demonstracija?

3.Vjeruju li nam?

Jesmo li sa potencijalnim klijentima već uspostavili povjerenje? Jesmo li autoritet u očima klijenata i možemo li to provjeriti?

4. Jesmo li dosljedni u komunikaciji?

Koliko su dosljedni naš fokus, aktivnosti i niša? Koja je razina dosljednosti u objavama na društvenim mrežama i možemo li se češće pojavljivati i biti vidljivi?

5. Jesmo li se odvojili od komunikacije?

Jesu li komunikacija, promocija i prodaja delegirani nekome drugome? Koliko smo udaljeni od ljudi koje želimo privući? Postoje li načini da ih bolje razumijemo i s njima se povežemo?

6. Koliko smo originalni?

Jesmo li pokušali oponašati nekoga drugoga? U kojoj mjeri sebi dopuštamo hrabrost i autentičnost? Možemo li biti još originalniji?

7. Jesmo li ih možda zbunili?

Jesu li nam novi klijenti stvarno prioritet? Da ih možda nismo preopteretili različitim identitetima, porukama i ponudama? Možemo li provjeriti razumiju li oni na pravi način naše poruke?

8. Koliko ih slušamo i uvažavamo?

Slušamo li potencijalne klijente? Znamo li što im treba, što žele i čega se boje? Jesu li slobodni pitati nas ono što ih zanima?

9. Da nismo možda suviše oprezni?

Možda smo pretjerano oprezni u komunikaciji? Brinemo li previše zbog mogućih negativnih komentara, pa oklijevamo biti vidljivi i prisutni tamo gdje nas novi klijenti mogu pronaći?

10. Razumiju li nas?

Može li biti da imamo prokletstvo znanja? Pomislimo li da se nema ništa više za objasniti? Je li ipak moguće još bolje objasniti potencijalnu korisnost budućim klijentima?

U vrijeme kad smo spremni preuzeti nove izazove na početku nove godine, iskren pregled stanja naše komunikacije sigurno će nam dati bar nekoliko ideja koje će privući nove klijente!

Foto: Unsplash

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podjelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Jere Dumanić: Cilj nam je postati nacionalni brend koji će pružati vrlo kvalitetne usluge mobilnih autopraonica diljem Hrvatske

Poduzetnik ste i nemate vremena? Katarina Zubatović otkrila je zašto vam treba virtualni asistent, ali i kako postati jedan

Hustle kultura: 3 načina kako da se rasteretite od ovog zabrinjavajućeg trenda

Prijava za članice

Pretraga

znn