Zdrav odnos
s novcem

Kako izgraditi svoj offline community?

zene-i-novac-vip-klub-rogaška-slatina-retreat

Kako izgraditi svoj offline community?

U 7 dana gostovala sam na istu temu na dva različita eventa u Zagrebu i Varaždinu pa me to potaklo da i sa svima vama podijelim neka svoja iskustva.

I kroz Herakleu, moj prvi biznis, agenciju za mystery shopping, i kroz Business cafe i sada kroz Žene i novac, nekako sam nesvjesno izgradila offline community.

Kako?

Zaista, iskreno ne znam, mislim da to jednostavno imam u sebi, želim spojiti ljude i pomoći im da budu u svakom pogledu bolji. Sve sam to napravila nesvjesno i dogodilo se samo od sebe, ali gledano unazad, analizom sam ipak ustanovila sljedeće:

Kako se gradi community (zajednica)?

Poanta u communityju je da se ljudi spoje. Mene inače zovu spajalica.

1. Zato im prvo treba omogućiti PLATFORMU gdje će se naći/spojiti. Mi primjerice sada u Žene i novac imamo niz platformi – imamo evente uživo manjeg formata kod članica, Božićni party, konferencije dvaput godišnje, retreate tri puta godišnje, zatim online susrete – tzv. money talk jednom mjesečno i Whatsapp aktivnu zajednicu jednom dnevno te Facebook zajednicu (veliku i malu grupu) kao i newsletter kojeg pišemo kao da s nekim pričamo na kavi i to za članice ponedjeljkom, za sve ostale srijedom.

2. Dalje, ljudima treba dati SADRŽAJ. Mi svojim članicama Žene i novac VIP kluba osiguravamo podršku i osnaživanje, sigurno mjesto bez osude i srama, kontinuiranu razmjenu znanja i informacija, umrežavanje kroz druženja, poklone – nagrade, popuste, promociju njihovog poslovanja kroz intervjue, promocije proizvoda na retreatu i konferenciji, kroz pisanje kolumni što sve dovodi do prilike da povećaju svoj biznis i svoju vidljivost.

3. Sve to treba popratiti jasna STRUKTURA. Moraju se znati vrijednosti, misija, vizija.

4. Bez STRASTVENOG LIDERA ništa. On/a je pokretač svega.

5. LJUDI koji su članovi zajednice i koji slijede lidera.

6. POVJERENJE I AUTENTIČNOST – bez ovih sastojaka nema ništa. Sve je energija, i ona se ne može fejkati.

Kad bih pokušala nabrojati sve moguće pokušaje kopiranja mene i moje zajednice obogatila bih se samo od toga, no svi su propali, jer se to jednostavno ne može kopirati.

Isto tako, mnogi su se pokušali okoristiti mojom zajednicom i nude mi stalno da ja nešto prodajem svojim ljudima i da će mi oni dati proviziju. Nikad mi to nije zvučalo privlačno da iznevjerim svoju zajednicu i uvaljujem im tuđe sve i svašta. Zato su svi ti ljudi tu, zbog POVJERENJA.

Foto: Žene i novac VIP retreat u Istri

Što je to ključni sastojak za izgradnju offline communityja (zajednice)?

Što je to što ipak čini razliku, što se ne može nikako odglumiti?

Empatija – mora ti iskreno zaista biti stalo do ljudi. Ili ti je stalo ili nije. Meni je. I to se osjeti. To se ne može ni fejkati ni kopirati.

i Servilnost – moraš htjeti služiti ljude.

Dakle, da ponovimo da bi community uspio:

  • ljudi trebaju aktivno sudjelovati,
  • trebaju se izgrađivati odnosi,
  • uspjesi se trebaju slaviti,
  • mora postojati empatija, podrška, prihvaćanje bez osude,
  • moramo slušati našu zajednicu, ne samo slati nekakve ankete nego osluškivati, čitati između redova, prepoznati neizrečene potrebe umjesto samo pratiti društveno prihvatljive odgovore,
  • bitno je da lider ima jasnu misiju i viziju te vrijednosti koje zajednica prihvaća i dijeli,
  • da je lider autentičan i strastven jer samo tada ga zajednica slijedi,
  • mora postojati kontinuirana obostrana dvosmjerna komunikacija i
  • lider mora služiti cijeloj zajednici.

Foto: Žene i novac VIP retreat u Baranji

Zajednica je tu da pomogne da pojedinci ostvare svoje vlastite ciljeve, ali i ciljeve zajednice

Ljudi se priključuju nekoj zajednici jer su tamo pojedinci kakvi oni žele postati i zajednica im je put do buduće verzije njih samih. Ne može svatko izgraditi zajednicu.

Može je izgraditi samo onaj kome je iskreno stalo do ljudi i koji im je na usluzi.

Foto: Žene i novac

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Networking je podcijenjen. Jeste li znali da se druženjem s pravim ljudima zapravo možete obogatiti? Evo i kako!

Održana još jedna promocija knjige “Ne radi se o novcu, radi se o nama” u jedinstvenom ambijentu imanja KuSshh na Krku

Planirate investirati u obveznice? Evo koje biste pojmove trebali znati razlikovati ako ste potpuni početnik

Prijava za članice

Pretraga

znn