Zdrav odnos
s novcem

Znate li koliko odjeća zaista utječe na poslovni uspjeh i zaradu?

Znate li koliko odjeća zaista utječe na poslovni uspjeh i zaradu?

Definira li odjeća tebe ili ti nju? Jedni govore moda, ljepota i odjeća su površni, dok drugi cijelu plaću daju za nju. Jedne nazivamo intelektualcima, a druge površnima bez pravih životnih vrijednosti. Nekako kao da se ljepota i intelekt kod žene uvijek preispituju i u nekom su natjecanju.

Kako bi ti sebe opisala ili opisao? Je li ti odjeća nebitna ili po njoj mjeriš uspjeh i ženstvenost? Ubrajaš li odjeću kao dio ženstvenosti i osobnosti? Ovo su dobra pitanja da odgovorimo sami sebi kao startnu točku svojih i društvenih uvjerenja o (vlastitom) stilu.

Nakon uvjerenja, možemo prijeći na sliku o sebi. Tvoj intiman odnos sa zrcalom na zidu i onim drugim, u glavi, kad zatvoriš oči kako osjećaš sebe i svoju pojavnost. Što kažu ogledala? Odgovaraju li te slike i riječi stvarnoj tebi, onoj živoj verziji tebe? Osjećaš li jesi li to ti ili možda da je tvoje tijelo i odjeću zaposjeo netko drugi? Možda se osjećaš kompromitirano, zarobljeno, nezadovoljno, tužno… Poanta nije u 90-60-90 i savršenom mjestu već da osjećaš sebe, onu autentičnu sebe te da su tvoja osobnost i osjećaj sebe izraženi na van, da unutarnje odgovara vanjskom. To mjesto izjednačenja omogućava više protočnosti, slobode i zadovoljstva.

Naša uvjerenja i našu sliku o sebi uvijek nosimo sa sobom, u svom energetskom polju i vibri koju šaljemo i širimo na druge, a onda i nazad sebi. Znaš onu izreku „your energy introduces you before you speak“, i zaista da – neki ljudi ti sjednu odmah dok kod nekih ti je nešto off, čudno. Možda se i ne radi o tome da je netko drugačiji od tebe, nije tvoj tip osobnosti/osobe, već nešto ti je odbojno, u neskladu – vanjsko ne odgovara unutarnjem. E da, to se osjeća, u prvom dojmu pogotovo, a odjeća kao naša druga koža to uvelike odašilje. Ponekad imamo samo 5 minuta za upoznavanje, imamo 10-tak minuta govora na pozornici, 3 minute pozornosti potencijalnog klijenta… popis je beskonačan.

Ljudi stječu dojam o tebi, pa zašto da onda ne steknu dojam prave tebe?!

Dopusti mi da te povedem u mali proces kroz koji možeš povećati svoj uspjeh u poslu koristeći svoj ormar

1. Prouči ono što imaš

Sjedni pred svoj ormar, opusti svoja ramena, mentalno se otvori ka mašti i igri. Uzmi u ruke robu koju najviše nosiš te se pitaj – jesam li ovo ja i kako se u tome osjećam. Zapamti da nema pogreške, nema posljedice, samo ti, ormar i igra. Kada si dopustiš prepustit se, ne mozgati previše već uploviti u sebe i svoju osobnost možeš doživjeti jako lijepe intimne trenutke sa sobom. Nastavi se tako pitati za svu odjeću koju nosiš i koja ti je u ormaru. Daj si vremena. Neka ti ormar progovori.

2. Segmentiraj

Nakon toga, segmentiraj svoj život na dijelove, svoje izričaje, npr. poduzetnica, mama, sportašica, umjetnica… kako već tebi rezonira – poanta je da izraziš sve dijelove sebe te kad ih zaokružiš osjetiš „ovo sam ja!“. Bitna nam je cjelovitost jer ona daje zadovoljstvo.

Zatim se pitaj kako se u kojem segmentu (dijelu svoje osobnosti/ izričaju) želiš osjećati, npr. zaigrano, mekano, ozbiljno, direktno, nježno, odrješito, dominantno… piši onako kako ti dođe. Nakon toga osjeti koje su to linije i uzorci u odjeći koje izražavaju tu željenu osobnost. Primjerice soft, stroge, volani, plain, prugice, čipka, svila, tvid…

Kad imaš svoj popis – isprobaj takve linije i osjeti je li to to. Odgovara li tvoja nutrina vanjštini?

3. Obrati pažnju na boje

Nakon linija, prelazimo na boje – koje boje te najviše privlače? Za koje boje pomisliš „ona je moja, to sam ja!

Odaberi baš tu/ te boje te ih uz ogledalo prisloni uz lice i uoči kako se ono ponaša. Igraj se s tonovima iste boje te uoči promijene na licu. Uz koje boje/ tonove ti lice postaje svježije, mlađe, izraženije, životnije, rumenije, zdravije, uz koje boje je najveći smiješak? To su tvoje boje. Igraj se i kombiniraj. Možda ćeš uočiti da te u određenim segmentima života privlače jedne, u drugima druge boje. Jer nismo u svim segmentima isti, zar ne?

U nekima smo nježnije i mirnije u nekima dominantnije i strože. Igraj se s time kako se želiš osjećati, kako želiš podržati sebe te što želiš prenijeti drugima i onda te emocije prenesi u boje koje za tebe imaju to značenje.

4. Odaberi segment

Kad odabereš svoje linije i boje – odaberi jedan svoj segment, obuci odabranu odjeću za njega te testiraj.  Prati kako ćeš se osjećati i što će ti drugi ljudi reći. Ako će odgovor biti slobodnije, protočnije, izraženije, svoje – na super si (svom) putu. Zatim to isto probaj i u poslu. Kako želiš da te tvoji klijenti dožive i kako se ti želiš osjećati uz njih? Pretoči taj osjećaj u boje i linije i promatraj kako ćeš se onda osjećati i kako ćeš vibrirati.

Koristeći ove metode odjeća postaje alat izražavanja i podržavanja tebe. Tvojih emocija, autentičnosti, osobnosti i želja. U prostoru se pojavljuješ prava ti, zadovoljna, jer osjećaš sebe. Da si to ti, svoja, autentična i u harmoniji. Ljudi to osjete. Tvoji klijenti (kojima odgovara tvoja energija) i posao će to osjetiti, a onda posljedično i tvoj uspjeh.

Prepoznajući koji stil, boje i odjeća su za tebe smanjuješ i investirano vrijeme u odabir odjeće kao i nepotreban shopping, vrijeme spremanja i pakiranja. Isto tako smanjuješ i impulzivno trošenje novca. Osim toga, smanjuje se potreba za uspoređivanjem i umanjivanjem sebe, jer ti znaš tko si i ponosno to nosiš.

Želim ti da se igraš i da plešeš. Da plešeš u onom u čemu se osjećaš baš kao ti, da si budeš lijepa verzija sebe bez obzira tko gleda i što misli.

Ima li što ljepše od žene koja zrači istinom, sobom, iznutra i izvana? Imaš li povjerenja i želju za radom sa ženom koja voli sebe, prihvaća, ne uspoređuje se i to je to pokazuje. Ona već nosi uspjeh, a to je poznavanje tko je, što joj treba, što može dati i osjeća se lijepo sama sa sobom. Želim ti da budeš ta žena!

Foto: Pexels

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
Božić pod opsadom konzumerizma

Božić pod opsadom konzumerizma: Jesmo li zaboravili pravo značenje blagdana?

Kako možete povećati vjerojatnost da banka prihvati kreditni zahtjev?

sentor

Iskusan ste poduzetnik, ali ipak trebate mentora? Sentor je mjesto gdje ćete ga pronaći!

Prijava za članice

Pretraga

znn