Zdrav odnos
s novcem

Vodeći domaći kreditni posrednik Pro grupa postaje Fintastic

hrvoje travnikar, vjeko peretić fintastic

Vodeći domaći kreditni posrednik Pro grupa postaje Fintastic

Vodeća hrvatska tvrtka za financijsko posredovanje, poznata pod imenom Pro grupa, ove je srijede javnosti predstavila novo ime Fintastic i vizualni identitet pod kojim će nastaviti svoje poslovanje u Hrvatskoj, ali i proširiti djelovanje na tržište Srbije. Fintastic za svoje korisnike besplatno pronalazi fantastične ponude kredita i osiguranja vodećih banaka i osiguravatelja. Ime je nastalo kombinacijom riječi finance i fantastic te odražava ambiciju brenda da postane sinonim za fantastične financijske odluke.

S novim imenom i sloganom ‘fantastične financijske odluke’ želimo istaknuti stvarnu vrijednost koju korisnici dobivaju korištenjem usluge financijskog posredovanja. Tvrtke poput naše, posebice u ovom ekonomski vrlo dinamičnom vremenu, mogu olakšati širok i složen proces traženja kredita, osiguranja ili kupnje nekretnine, i to ne samo za klijente, već i za banke i osiguravajuća društva kojima smo pouzdan partner s iskustvom i znanjem“, izjavio je Vjeko Peretić, osnivač i predsjednik uprave Fintastica.

Foto: Vjeko Peretić

Bivša Pro grupa, a danas Fintastic, vuče korijene s ranih početaka kreditnog posredovanja 2003., a od tada su razvili individualizirani model financijskog posredovanja koji klijentima omogućuje da na jednom mjestu dobiju pregled ponuda više banaka, osiguravatelja i nekretnina. Fintastic svakom klijentu pristupa individualno djelujući kao filter i vodič kroz kompleksnu ponudu tržišta, kako bi se pronašla najisplativija i najprikladnija opcija za kredit, refinanciranje ili osiguranje. Usluga je za klijente besplatna, s obzirom na to da proviziju plaćaju partneri, odnosno banke i osiguravatelji.

Unatoč brojnim prednostima koje kreditno posredovanje donosi korisnicima, Hrvati još uvijek nisu dovoljno upoznati s ovom uslugom. Za razliku od zapadnih zemalja, gdje u prosjeku uslugu kreditnog posredovanja koristi između 50 i 70 posto građana, Hrvatska je s manje od 20 posto daleko ispod europskog prosjeka jer mnogi građani još uvijek ne znaju da to postoji. S obzirom na to da ljudi sve više žele donositi informirane i pametne financijske odluke, mi kontinuirano rastemo, no i dalje je nužno ulagati u edukaciju i dodatno raditi na podizanju svijesti građana“, zaključio je Peretić.

Uz predstavljanje novog identiteta, Fintastic je objavio i širenje poslovanja na tržište Srbije kroz nedavnu akviziciju tvrtke Smart Tiger, poznate na srpskom tržištu kreditnog posredovanja. Otvorenje prve poslovnice u Beogradu najavljeno je za ovo ljeto.

Naši su planovi ambiciozni – želimo ojačati mrežu partnera, povećati prepoznatljivost brenda te ponuditi istu razinu stručnosti i povjerenja koju njegujemo u Hrvatskoj. Tržište Srbije pokazuje velik potencijal, a vjerujemo da možemo podići razinu financijskog posredovanja kroz kvalitetnu i transparentnu uslugu. Naš pristup može donijeti stvarnu vrijednost i klijentima i partnerima u regiji. Vjerujemo da će se ljudi javiti u Fintastic jer se isplati.“, poručio je Hrvoje Travnikar, član uprave Fintastica.

fintastic

Ranije ove godine, akvizicijom dijela vlasništva tvrtke Zaokret, portal Mojnovac.hr, sa uspješnim projektima zajednice Žene i novac te Business Caffe, postaje dijelom proširenog ekostustava Fintastica.

Fintastic će na domaćem tržištu i dalje poslovati kroz tri specijalizirane, povezane tvrtke, svaka licencirana od strane nadležnih regulatornih tijela za djelatnosti koje obavlja, a to su Pro savjetovanje licenciran od Ministarstva financija za potrošačko kreditiranje i od Hrvatske narodne banke (HNB) za stambeno kreditiranje, Pro intermedius licenciran za stambeno kreditiranje od HNB-a, te Pro zastupanje ovlašten od Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA) za zastupanje u osiguranju. Poslovanje Fintastica u potpunosti je usklađeno sa zakonodavnim okvirom Republike Hrvatske: Zakonom o potrošačkom kreditiranju (ZPK), Zakonom o stambenom potrošačkom kreditiranju (ZSPK), Zakonom o zaštiti osobnih podataka i GDPR uredbom.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
je li skuplja krema za sunčane kvalitetnija

Je li skuplja krema za sunčanje i bolja? Pogledajte gdje ide vaš novac

Građani mogu osvojiti tri prosječne hrvatske plaće uz nagradni online kviz „Glasno o novcu“

Pametnije oglašavanje počinje s pravim partnerom: Upoznajte Advise Media Consulting

Pretraga

znn