Zdrav odnos
s novcem

Sinago sinergijom s austrijskim pionirom luksuznih interijera bliži poziciji europskog lidera

Sinago sinergijom s austrijskim pionirom luksuznih interijera bliži poziciji europskog lidera

Domaći lider u opremanju luksuznih interijera, Sinago, preuzima hrvatsku podružnicu tvrtke umdasch The Store Makers. Obje tvrtke međunarodno su prepoznate po proizvodnji prilagođenih interijera u nekoliko komercijalnih smjerova, između ostalog: opremanje trgovina modnih i parfumerijskih brendova, opremanje luksuznih rezidencijalnih objekata te opremanje luksuznih ugostiteljskih i uredskih prostora. Riječ je o dugogodišnjim liderima čiju poziciju na tržištu potvrđuje i suradnja s nekima od najvećih svjetskih brendova.

Foto: Filip Jelić, Marko Majcenović, Ognjen Bagatin – proizvodni pogon Sinaga

Sinago je tako radio s brendovima kao što su Armani, HUGO, Diesel, Penhaligon’s i On, dok umdasch The Store Makers Croatia stoji iza interijera high street brendova i luksuznih robnih kuća te trgovačkih lanaca i high-end trgovina. Sinago se, od male tvrtke iz zagorskih Mokrica (Oroslavje), nastale 2006., prometnuo u globalnog izvoznika koji stvara umjetnost, što je 2022. prepoznala tvrtka Futura Partners, preuzevši ga s ciljem novog uzleta na inozemnom tržištu. Umdasch The Store Makers je pak ranije bio preuzeo hrvatsku tvrtku osnovanu 2009. kao ATT interijeri. S više od 90 posto izvoza, Sinago i umdasch danas isporučuju prvorazredne projekte diljem svijeta, potvrđujući svoju poziciju među vodećima u industriji. Cilj sinergije jačanje je kapaciteta i ponude u projektiranju i proizvodnji luksuznog interijera na globalnoj razini, ističu iz Sinaga.

Potpisivanjem sporazuma s umdasch The Store Makers, ulazimo u partnerski odnos s ciljem dugoročne suradnje u formi pružatelja luksuznih i premium interijerskih rješenja za njihove klijente. Ova sinergija predstavlja pobjedu za obje strane, a na lokacijama u Mokricama i Zagrebu plan je stvoriti centre za razvoj vrhunskih kadrova, privlačeći najbolje stručnjake iz projektnog menadžmenta, tehnološke razrade interijera i proizvodnje. Otvaranjem novih radnih mjesta dodatno ćemo ojačati svoj već izniman kadar od ukupno 130 zaposlenika, istaknuo je Marko Majcenović, direktor tvrtke Sinago.

Udruživanjem, umdasch Store Makers Croatia mijenja ime u Bespoke Interiors by Sinago i nastavlja djelovati kao odvojena tvrtka, osiguravajući kontinuitet i stabilnost za sve postojeće projekte i klijente. Sinago i Bespoke Interiors by Sinago nastavljaju pružati vrhunska rješenja za interijere, djelujući kao pružatelj rješenja, a ne samo proizvođač namještaja. Naš je cilj stvoriti sveobuhvatnu platformu koja sa suradnicima može isporučiti kompletna interijerska rješenja svugdje u svijetu, dodatno pozicionirajući Hrvatsku kao centar inovacija u segmentu projektne proizvodnje interijera, naglasio je Filip Jelić, direktor tvrtki Sinago i Futura Partners.

Drago nam je provesti ovu transakciju sa Sinagom, jer je naš glavni prioritet da cijeli hrvatski tim ostane na svom mjestu. Također, ovo je početak kontinuirane suradnje i partnerstva između naših tvrtki. Želimo Sinagu mnogo uspješnih projekata u budućnosti i sretni smo što ćemo surađivati s ovom hrvatskom tvrtkom za buduće projekte, ustvrdio je Kurt Steindl, COO tvrtke umdasch Store Makers Management GmbH.

Partnerstvo s umdasch The Store Makers još je jedan korak prema cilju koji smo imali kada smo preuzimali Sinago – postati europskim liderom u segmentu opremanja luksuznih interijera. Ovo je dodatni vjetar u leđa na putu do tog cilja. Sinago i Futura Partners nastavljaju jačati svoju poziciju na tržištu ulaganja. Dugoročno smo u Futura Partners usredotočeni na održive projekte i razvoj kadrova, s ciljem podizanja kvalitete, izvrsnosti organizacije i stvaranja sustava koji će trajati generacijama te ostaviti trajnu vrijednost, poručio je suvlasnik tvrtke Futura Partners Ognjen Bagatin.

Podsjetimo, Futura Partners od osnivanja 2022. ulaže u mala i srednja poduzeća s velikim potencijalom rasta. Fokus investicija je trenutno na specijaliziranoj proizvodnji, kao što je Sinago, te na zdravstvenom sektoru, kroz poliklinike kao što su Sinteza, Markušić i Sabol. Iza tvrtke Futura Partners stoji skupina uspješnih poduzetnika i poslovnih ljudi spremnih u male i srednje hrvatske tvrtke s velikim potencijalom rasta ulagati tzv. pametni novac, tj. financijska sredstva, znanje i iskustvo. Uz direktore tvrtke Futura Partners Ognjena Bagatina i Filipa Jelića, njihov kolektiv čine Bojan Pintarić, direktor u Futura medicinskoj grupaciji, Luka Abrus Fijačko i Alan Sumina iz ICT sektora, Berislav Horvat i Krešimir Šikić iz svijeta bankarstva, financija i revizije, odvjetnici Josip Konjevod i Zlatko Knezović te serijski poduzetnik Saša Cvetojević.

O umdaschu: ukorijenjen u zanatstvu, vizionarski u digitalnom, uvijek s ljudskim standardima i jednim ciljem: ostvariti uspješne trgovine. Store Makers u umdaschu stvaraju izvanredne svjetove iskustva za profinjene kupce. Sa svoje četiri poslovne jedinice – Multistore Solutions, Premium Solutions, Construction Solutions i Digital Solutions – opslužuju brojna područja kompetencije od savjetovanja o dizajnu i inženjeringa vrijednosti do upravljanja projektima, generalnog ugovaranja i sustava trgovina do digitalne maloprodaje. S oko 1300 zaposlenih, umdasch je jedna od vodećih tvrtki za opremanje trgovina u Europi. Sjedište se nalazi u Amstettenu, Austrija. Tvrtka svake godine realizira više od 7.000 građevinskih i 200 projekata generalnih izvođača. Zajedno s Doka odjelom, Umdasch grupa je aktivna na pet kontinenata s preko 170 proizvodnih, logističkih i prodajnih podružnica. U obitelji Umdasch nalazi se već 155 godina.

O Sinagu: s oko 70 projekata godišnje i 80 zaposlenih, 90 posto proizvodnje izvozi, od čega 50 posto u Sjevernu Ameriku. Specijalizirani za izgradnju, proizvodnju i upravljanje projektima vrhunskih i luksuznih interijera, donose neusporedivu ekspertizu u modne maloprodajne trgovine, parfemske butike, butik hotele i luksuzne rezidencije. Predani su inovacijama i izvrsnosti, a kontinuiranim ulaganjem u istraživanje i razvoj te unaprjeđenjem znanja i iskustava tima na svim razinama – od upravljanja projektima do izrade namještaja, proizvodnje, pakiranja i sastavljanja.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Što o zapošljavanju moraju znati poduzetnici koji zapošljavaju 1. put, ali i 31. put: Ovo vjerojatno niste znali

Nemaju ni 30 godina, a njihovi biznisi rasturaju: Upoznajte mlade poduzetnice Anu Hrgovčić i Mirnu Matković

brend-prirodne-kozmetike

7 koraka kako izgraditi vlastiti brend prirodne kozmetike

Prijava za članice

Pretraga

znn