Zdrav odnos
s novcem

Producentica Anita Cvetnić na male ekrane donosi kreativan sadržaj za sve uzraste: Koje su koristi za poduzetnike?

Producentica Anita Cvetnić na male ekrane donosi kreativan sadržaj za sve uzraste: Koje su koristi za poduzetnike?

Volimo reći da je naš portal po puno toga inovativan i da upravo takve poduzetničke inicijative najviše podržavamo. Jedna od takvih je sigurno i ova poduzetnice i novinarke Anite Cvetnić. Njezina je misija obogatiti medijski prostor korisnim sadržajem koji različite teme donosi u vaše domove na zanimljiv način.

Kao što joj je to uspjelo s Tonijem Milunom i financijama kroz emisiju Financijalac na HRT-u, tako želi jednako kvalitetno obrađivati i druge teme. Vizija joj je upravo upotrijebiti svoje novinarske i uredničke vještine za kreiranje originalnih sadržaja koje će gledatelji voljeti pogledati. Mi portali smo tu važan faktor u opismenjavanju javnosti, kako u smislu financijske i poduzetničke edukacije tako i u drugim područjima.

Vjerujem da će naša inicijativa potaknuti i druge portale da prilikom objave novih sadržaja daju prednost korisnosti istih, kreativnosti u stvaranju sadržaja, domaćim idejama i pomaganju da pravi stručnjaci dobiju potrebnu vidljivost da bi njihovi biznisi mogli rasti. Bez ikakve naknade u početku takve suradnje. Jer novac koji bi se inače dao za kreiranje reklame ovdje je investiran u prezentiranje korisnih savjeta za one kojima svi zajedno služimo – a to su naši čitatelji i gledatelji.

Navest ću konkretan primjer. Koliko samo naših biznisa ima fantastične domaće proizvode ili usluge, ali zato što su još uvijek na razini manjeg biznisa s vrlo malim budžetima sporije rastu nego što bi to mogli kad bi imali podršku nas portala sa sjajnom publikom. Koliko bi samo mi konzumirali bolje proizvode kad bismo znali više o njihovim sastojcima, alternativama i mogućnostima, a za upoznavanje svega toga potrebno je ipak kreirati sadržaje koji će nama, našoj publici predstaviti te proizvode i usluge na jednostavan i vizualno atraktivan način.

One portale koji to već čine svakako pozivamo da i dalje budemo svi zajedno ustrajni u promicanju dobrih vrijednosti za naše poduzetnike i stručnjake koji obogaćuju naše gospodarstvo. Ne zaboravimo da su upravo portali najveća podrška televizijskim projektima i da svi ovi sadržaji danas-sutra mogu dobiti svoje duže televizijske inačice, čak i međunarodno. Iako u Hrvatskoj imamo svega par televizijskim kuća, ako gledamo globalno deseci tisuća kanala otvoreni su za naše gospodarstvenike koji bi mogli razmisliti i o ovakvom načinu kreiranju sadržaja za nas medije.

Tim povodom s vama dijelimo jednu od epizoda koja nam se jako svidjela – epizoda kviza znanja Stotka.

Foto: Anita Cvetnić

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Poduzetnici su dvostruko skloniji depresiji, ali rješenje postoji: Evo što predlaže struka

Burnout nije statusni simbol: Kako ga prevenirati na prirodan način

Nova godina donosi i nove mogućnosti iz EU fondova za poduzetnike: Provjerite što možete iskoristiti!

Pretraga

znn