Zdrav odnos
s novcem

“Oj, budi svoj” – Autentičnost, originalnost i uspješno poduzetništvo na konferenciji Island Business Women udruge Žene za otok

“Oj, budi svoj” – Autentičnost, originalnost i uspješno poduzetništvo na konferenciji Island Business Women udruge Žene za otok

Subotnje poslijepodne na otoku Krku, 21. rujna, mnogi su iskoristili za druženje na četvrtoj godišnjoj konferenciji Island Business Women, koju organizira udruga Žene za otok. Dvorana kina Krk ispunila se pozitivnom energijom i znatiželjnim licima, a sve je krenulo točno u 17 sati, kada su uspješne poduzetnice s Krka i iz cijele Hrvatske stigle podijeliti svoje priče i iskustva na temu „Oj, budi svoj!“.

Jovana Čutul, predsjednica udruge, otvorila je konferenciju srdačnim pozdravom, istaknuvši koliko je sretna što već četvrtu godinu zaredom pružaju priliku ženama da se okupe, razgovaraju o poduzetništvu i nadahnjuju jedna drugu. „Autentičnost je naš najdragocjeniji alat, i drago mi je što zajedno možemo potaknuti svaku ženu da bude svoja“, poručila je.

Jedan od najveselijih trenutaka bio je kada je Egle Katunar, u svojoj jedinstvenoj interpretaciji, prevodila dijelove konferencije na čakavštinu! Njeni prijevodi ne samo da su oživjeli atmosferu nego su mnogima izmamili osmijeh na lice. Kombinacija poslovnih savjeta i lokalne dijalektalne baštine donijela je simpatičan i autentičan duh otoka Krka.

Gradonačelnik Krka, Darijo Vasilić, nije propustio priliku pohvaliti ovu sjajnu inicijativu te je istaknuo kako je konferencija, baš kao i udruga, postala pravo malo gnijezdo inspiracije za otočanke. „Lako je kopirati druge, ali prava snaga leži u hrabrosti da budete autentični,“ poručio je okupljenima, dodavši da vjeruje kako je najbolje za sve prisutne tek pred njima.

Prva panel rasprava, pod nazivom „Žene u poduzetništvu i autentičnost“, okupila je tri izvanredne žene – Renatu MarevićMateju Bogdanić i Barbaru Turčić Gajzler, koje su otvoreno razgovarale o izazovima i ljepoti života na otoku te važnosti ostajanja vjernim svojim vrijednostima u poslu. Moderatorica, Sara Ivelja Ćiković, vješto je vodila razgovor koji je oduševio publiku. Renata Marević je naglasila koliko je važno očuvati prirodu otoka i živjeti u skladu s njom, dok je Barbara Turčić Gajzler istaknula da je ključna riječ u autentičnosti – upornost. Mateja Bogdanić dodala je da joj iskrenost daje snagu u poslovanju te je kazala: „Isplati se biti svoj, čak i kad je najteže.“

Nakon kratke pauze za kavu i ukusne slastice, uslijedio je razgovor jedan na jedan između poznate novinarke Mirjane Hrge i Ermine Duraj. Hrga, koja se nedavno preselila na Cres, nasmijala je publiku svojim pričama o prilagodbi otočkom životu, ali i nadahnula sve svojim iskustvima ratnog novinarstva. „Isplati se biti svoj, čak i kad te to košta. Na kraju se svi ti mali koraci pretvore u veliku priču o uspjehu,“ kazala je Hrga, izazvavši oduševljenje publike.

Zadnja rasprava dana održana je u formatu jedan na jedan, a razgovarale su Alis Marić, osnivačica stranice Čitaj knjigu, i moderatorica Gordana Gržetić. Alis je podijelila svoju priču o autentičnosti u digitalnom svijetu, istaknuvši koliko je važno zadržati sebe dok gradite online prisutnost. „Pisanje o knjigama moja je strast, iako nisam bila sigurna hoće li to itko čitati – ali zadržala sam autentičnost, i to se pokazalo kao najbolja odluka,“ kazala je Marić.

Zaključno, ova konferencija još je jednom pokazala da autentičnost, upornost i iskrenost donose najljepše priče. Jovana Čutul ponosno je zaključila dan: „Želimo da žene s otoka, ali i šire, prepoznaju snagu koja leži u njima i da se ne boje biti svoje.“ Neformalno druženje nakon konferencije bilo je idealna prilika za razmjenu dojmova i novih ideja, a svi prisutni složili su se – ovaj događaj i dalje ostaje jedno od najvažnijih okupljanja za žene poduzetnice.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Božić pod opsadom konzumerizma

Božić pod opsadom konzumerizma: Jesmo li zaboravili pravo značenje blagdana?

Prijava za članice

Pretraga

znn