Svi koji imamo svoje biznise trudimo se da čim više ljudi za njih zna. Barem bismo trebali jer čak i kad imamo već dovoljno kupaca/klijenata to ne znači da ne trebamo težiti rastu i razvoju baš sada kad nam dobro ide. I dok su društvene mreže pune različitih objava tko još ne traži načina za istaknuti se u moru poduzetnika sa sličnim proizvodima/znanjima/uslugama.
A ako za sebe volimo reći da smo jedinstveni i posebni i da su naše usluge i proizvodi unikatni i novi na tržištu – baš u takvim je prilikama dobro staviti se u poziciju kupca i biti iskren prema sebi – je li moje tržište uopće pripremljeno za kupovinu i konzumaciju mog proizvoda? Jesu li moji kupci dovoljno educirani da znaju prepoznati vrijednosti i zdrave sastojke ili druge prednosti mojih proizvoda… A ako nisu – tada se trebamo pitati što mi konkretno možemo učiniti da educiramo javnost i podignemo tu ljestvicu malo više? Idemo pogledati stvari s nove perspektive.
Objave na društvenim mrežama nemaju interakcije?
Od puno poduzetnika čujem da su zaposlili osobu za vođenje društvenih mreža. Ta osoba treba znati koristiti određene alate da bi mogla tehnički objaviti sadržaj, ali istovremeno treba biti izučena, usudila bih se reći i talentirana za prezentiranje određene informacije na zanimljiv i javnosti razumljiv način. Zato je puno objava na društvenim mrežama – promotivno i nema interakcije.
Sjajno je imati osobu koja vodi naše društvene mreže, ali treba joj pomoći da u tom poslu bude sjajna. Treba joj omogućiti pristup korisnom sadržaju ili joj pomoći u kreiranju istog. Ovaj članak ide u tom smjeru – što sve danas možemo objavljivati na društvenim mrežama, a da je malo drugačije?
Kao medijski djelatnik smatram da je odabir prave i zanimljive forme važan korak kojim se možeš približiti svojoj publici. S obzirom da u svijetu postoji puno kvizoljubaca, upravo su takve zanimljive forme zgodne za popularizaciju znanstvenog sadržaja, a istovremeno daju vidljivost ljudima koji rade na takvim sadržajima.
Moja je velika strast upravo produkcija kreativnih rješenja za medije i kompanije. Koristim video alate i forme kao što su kvizovi i želim potaknuti i druge da razmisle o takvim proizvodima. To ima brojnih prednosti jer već i jedno pitanje sa zanimljivim točnim ili netočnim odgovorom može biti povod za još jednu objavu ili novi video. U tom smjeru se sadržaji samo nadopunjuju, a nebo je granica.
TV kreacije nisu nužno skupe i rezervirane samo za najveće kompanije
Voljela bih srušiti taj mit jer u vrijeme današnjih modernih tehnologija zaista se puno može napraviti ako imaš odličnu ideju. U kreiranju ideje naravno uvijek treba raditi zajedno s poduzetnicima i stručnjacima u određenim temama i tu je dodana vrijednost networkinga kako za kreiranje sadržaja tako i za objavu. Naime, da bi ovakvi sadržaji bili čim gledaniji treba se povezati s onima koji iste žele objaviti i prezentirati svojoj publici. Tu se trebamo pitati – tko ima interes takav naš sadržaj objaviti? Win-win situacija.
Stavljam primjer videa za jedan od mojih kvizova Stotka kojem je cilj kombinacijom točnih odgovora i odabirom brojeva doći do zbroja 100. Zanimljiva pitanja za kviz pripremila je doktorica humanističkih znanosti Branka Novosel, inače stručnjakinja za neuroedukaciju i mindfulness.
Još jedan način na koji poduzetnici mogu prezentirati svoje korisne savjete je i format Desetka koju smo snimili s eko dizajnericom interijera Lanom Anderson.