Zdrav odnos
s novcem

MBF razbija poslovne granice: Prvi dan prošao u znaku umjetne inteligencije, održivosti i važnosti poslovnih prostora

MBF razbija poslovne granice: Prvi dan prošao u znaku umjetne inteligencije, održivosti i važnosti poslovnih prostora

Prvi dan MBF-a u Rovinju obilježio je bogat konferencijski program koji je okupio lidere, stručnjake i vizionare iz svih industrija. Fokus dana bio je na ključnim temama budućnosti: umjetnoj inteligenciji, robotici, održivom poslovanju, urbanom razvoju, inovativnim materijalima i budućnosti projektiranja ureda. Predavanja i panel rasprave donijeli su inspirativne uvide i potaknuli razmjenu ideja, dok je izložbeni prostor pružio priliku za upoznavanje najnovijih tehnologija i poslovnih rješenja.

Prof. emer. Bojan Jerbić oduševio je predavanjem o umjetnoj inteligenciji i robotici, ističući kako roboti već nadmašuju ljude u određenim područjima, poput medicinskih operacija u hrvatskim bolnicama od 2016. godine. “Kvocijent inteligencije robota premašio je 140, dok je Einstein imao 160. Nalazimo se u četvrtoj industrijskoj revoluciji, gdje AI i robotika mijenjaju paradigme”, rekao je, dodavši da se očekuje porast broja robota s 4 na 10 milijuna do 2030. godine.

Carlo Stanga podijelio je viziju ilustriranja gradova, naglašavajući jedinstveni karakter svakog grada kroz umjetnost. Panel o financiranju nekretnina, uz Tomislava Kamenskog, Aidu Mujčić i Samira Kulenovića, raspravljao je o izazovima stanovanja u Hrvatskoj, gdje mladi odustaju od posjedovanja imovine, uz napomenu da bi najavljene investicije mogle povećati cijene zbog ograničenih građevinskih kapaciteta.

Panel o vodiku i otpadnoj energiji, uz stručnjake Antu Čikotića, Josipa Ergovića, Vesnu Kučan Polak, Ivicu Jakića i dr. Danicu Maljković, istaknuo je Kinu kao lidera u patentima za vodik, a prof. dr. sc. Dragan Primorac inspirirao je predavanjem “Nema mjesta za male snove”, pozivajući na hrabre vizije, dok je panel o europskoj konkurentnosti, uz Bena Buttersea, Dina Ćoza Saršona, Mikija Huljića, Emanuela Kovačića i Igora Schneidera, analizirao geopolitičke izazove.

Poseban naglasak dana bio je na predavanju pod pokroviteljstvom Themelije, dr. Jaumea Domenecha, direktora globalnog razvoja poslovanja u Vitri, koji je govorio o “Evoluciji ureda”. Domenech je istaknuo kako se radni prostori transformiraju pod utjecajem novih tehnologija, hibridnog rada i promijenjenih očekivanja zaposlenika.

Uredi više nisu samo mjesto za rad, već prostori koji potiču kreativnost, suradnju i dobrobit. Budućnost je u fleksibilnim, tehnološki naprednim i održivim rješenjima koja se prilagođavaju individualnim potrebama”, rekao je, predstavljajući primjere inovativnih ureda koji integriraju zelene tehnologije i pametni dizajn. Njegovo predavanje potaknulo je raspravu o tome kako dizajn prostora može unaprijediti produktivnost i kulturu tvrtki.

Ana Šimunović, leadership i komunikacijska savjetnica i edukatorica za Ais-Mark predstavila je metode komuniciranja u predavanju “Leadership Conversational Agility”, dok je Peter Moolan Feroze govorio o kreativnosti kao pokretaču uspjeha. Panel o održivom poslovanju s Tedijem Chiavalonom, Anom First, Zoranom Hrvaćaninom, Sanjom Končar i Stephanie Trpkov, naglasio je ulogu liderstva u promicanju održivosti. Jasmin Alić, broj jedan LinkedIn kreator na svijetu, podijelio je strategije za izgradnju brenda putem LinkedIn-a, naglašavajući autentičnost i dosljednost.

ana šimunović

Foto: Ana Šimunović

MBF nudi i bogat izložbeni prostor gdje vodeće tvrtke predstavljaju najnovije tehnologije, materijale i rješenja za održivi razvoj i unapređenje urbanih sredina. Poslovni loungevi pružaju priliku za neformalno umrežavanje, dok zabavni program dodatno povezuje sudionike. MBF se pozicionira kao “prozor u svijet”, simbol za one koji žele aktivno oblikovati budućnost svojih industrija.

MBF 2025 održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, Ministarstva turizma i sporta, Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske Unije, Istarske županije i Grada Rovinja. Ključni partneri uključuju Platinum sponzora INA, Generalnog sponzora HGK, Zlatne sponzore Nexe, HEP, Inovapro, Končar, Mapei, Amelicor Group, Srebrne sponzore Sotheby’s, Zagrebačku banku, Atlantic Grupu i Atellior te Brončane sponzore Pevex, Grou, Themeliu i Go2Digital. Njihova podrška, zajedno s angažmanom izlagača i posjetitelja, osigurava uspjeh ovog jedinstvenog događaja.

MBF je namijenjen donositeljima odluka i svima koji žele proširiti horizonte, steći vrijedne kontakte i oblikovati budućnost svojih industrija kroz konkretne suradnje.

Dodatne informacije o događaju dostupne su na službenoj web stranici MBF-a.

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
75. business cafe

Održan jubilarni 75. Business Cafe – večer inspiracije pod motom „Od uspjeha do uspjeha“

svjetski dan štednje

Je li štednja odricanje ili sloboda?

Zvonimir viduka intervju za mojnovac.hr

Zvonimir Viduka: Ne postoji fakultet koji vas može naučiti kako zaobići prepreke s kojima se susrećete u životu poduzetnika

Pretraga

znn