Zdrav odnos
s novcem

Iako nas mnogi traže, poslovni plan je dobro pisati za sebe: Održana osma radionica projekta Financije za nove generacije

Iako nas mnogi traže, poslovni plan je dobro pisati za sebe: Održana osma radionica projekta Financije za nove generacije

U sklopu projekta “Financije za nove generacije“, koji Hrvatska udruga banaka organizira tijekom cijele godine uz podršku Europske investicijske banke, održana je osma od trinaest planiranih radionica za edukaciju malih poduzetnika početnika.

U ponedjeljak 9. rujna predavanje je održala Kristina Androlić, poslovna konzultantica iz Varaždina, vlasnica Androlić konzaltinga i portala za poduzetnike Mentorica.biz.

Podsjetila nas je da iako često moramo pisati razne poslovne planove za potrebe poticaja (EU, HZZ za samozapošljavanje i dr.) ili kreditiranja ili pak u slučaju traženja novaca od poslovnih anđela, da je poslovni plan prije svega dobro napisati za sebe, kako bismo uzeli sve u obzir, postavili si važna pitanja, saznali ključne odgovore, vidjeli širu sliku i mogli donijeti bolje odluke.

Upozorila je na razlike u šprancama i zahtjevima onih koji traže poslovne planove od poduzetnika. Navela je i brojne primjere iz prakse te upozorila prisutne poduzetnike na točku pokrića, cash flow i ostale stvari na koje ako se o njima ne vodi pravovremeno računa vode u propast ideja, projekata pa u konačnici i biznisa.

Kristina je odgovorila i na brojna pitanja, od cijene poslovnih planova, kad se isplati raditi sam, kada angažirati konzultante i po kojim cijenama i dr.

Snimku predavanja možete pronaći OVDJE.

Foto: Kristina Androlić

Iduća radionica održat će se 23. rujna koju će voditi poznati financijski stručnjak, kolumnist i poduzetnik, Hrvoje Serdarušić na temu vrsta financijskih izvještaja i kako ih čitati.

Foto: Renata Sedlar

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Fokus na kvalitetu i društveno odgovorno poslovanje okosnica su strategije Sane – petu godinu zaredom donirali su najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća

Boris Vukić: Cilj generacijske tranzicije jest da tvrtka bude bolja nego što je bila dok je bila u rukama osnivača

Božić pod opsadom konzumerizma

Božić pod opsadom konzumerizma: Jesmo li zaboravili pravo značenje blagdana?

Prijava za članice

Pretraga

znn