Zdrav odnos
s novcem

Hrvatski poduzetnici ujedinjeni u misiji: Vrijeme je za snažniji rast i prihvaćanje kulture uspjeha

Hrvatski poduzetnici ujedinjeni u misiji: Vrijeme je za snažniji rast i prihvaćanje kulture uspjeha

Već šestu godinu zaredom konferencija Poduzetnički mindset u Zagrebu okuplja poduzetnike s jasnim ciljem – stvaranje poticajnog okruženja i zdrave poduzetničke klime. Ujedinjeni u zajedničkoj misiji, predvodnici hrvatskog poduzetništva jučer su na pozornici Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, pred gotovo 700 sudionika, uspjeli osvijestiti važnost kulture uspjeha kao ključnog elementa za rast i buđenje hrvatskoga gospodarstva.

Koliko je izazovno dostići uspjeh i što sve zapravo stoji iza te moćne riječi? Zahvaća li uspjeh samo profesionalna postignuća ili i osobni razvoj? Je li uspjeh zaista tako glamurozan kako se često prikazuje ili iza njega stoji puno nevidljivog truda i odricanja? Postoji li univerzalna formula za uspjeh i može li je svatko od nas primijeniti? Jesmo li sami sebi najveća prepreka na putu do uspjeha? Na ova i brojna druga pitanja, jučerašnja konferencija ponudila je odgovore koji svakako potiču na razmišljanje. Inspirativni predavači i panelisti na konferenciji uspjeli su osvijestiti važnost zdravog poduzetničkog mindseta koji slavi uspjeh i poziva na zajedništvo u jačanju zdrave poduzetničke klime u Hrvatskoj. Istaknuti stručnjaci iz poslovnog svijeta, poduzetnici i mladi vizionari poslali su jasnu poruku s ovogodišnje konferencije:

Kultura uspjeha u poduzetništvu nadilazi financijski aspekt — ona uključuje viziju, inovaciju i kontinuiran razvoj. Prigrliti kulturu uspjeha znači njegovati hrabrost, otvorenost prema novim idejama i kontinuirano prihvaćati nova znanja. Takva kultura počiva na viziji i strasti, ali i na prihvaćanju rizika, svjesnoj predanosti stalnom učenju i prilagodbi novim trendovima.

Konferenciju je u ime domaćina otvorila intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu – dr. sc. Iva Hraste Sočo koja je okupljenima ukazala na važnost vrednovanja kulture uspjeha, ne samo u poslovnom svijetu, već i u svijetu kulture i umjetnosti. Glavni organizatori konferencije, Ognjen Bagatin i Berislav Horvat, naglasili su kako kultura uspjeha nije privilegij malobrojnih, već je ponuđena svima koji žele svojim radom i pozitivnim primjerom ovo društvo učiniti boljim mjestom za život.

„Svaka inspirativna priča i svaki korak naprijed u poduzetništvu jačaju gospodarstvo i potiče stvaranje novih prilika za sve nas. Kroz kontinuirano isticanje uspješnih poduzetničkih priča, ne samo da gradimo snažnije gospodarstvo, nego i ohrabrujemo nove generacije poduzetnika. Kroz vlastite primjere ohrabrujemo ih da se usude sanjati velike snove. Hrvatska ima ogroman potencijal, stoga vjerujem kako upravo pozitivnim primjerima i poduzetničkim pričama, koje iz godine u godinu dovodimo na pozornicu konferencije Poduzetnički mindset, možemo pridonijeti jačanju kulture uspjeha, a time i uspješnom rastu našega gospodarstva“ – zaključio je Ognjen Bagatin, organizator konferencije.

Tko je sve sudjelovao u programu?

Uvodnim predavanjem, poduzetnik i poslovni mentor Krešimir Rich (Identalia Academia) na kreativan je način predstavio publici različite perspektive uspjeha, istaknuvši kako poduzetništvo nije cilj samo po sebi, već proces koji zahtijeva kontinuiran rad, ulaganje i posvećenost u stvaranju pobjedničkih timova. O temi Poduzetništvo kao maraton na sceni HNK-a govorili su Dorotea Effenberger (Tahograf), Petar Šimić (Primaco grupa) i Ante Laušić (Solvership) uz moderatora Sašu Cvetojevića (Insako), naglašavajući kako poduzetništvo nikada nije i neće biti sprint, nego kontinuirano suočavanje s izazovima na putu rasta i razvoja, koje oplemenjuje pojedinca i poslovnu scenu u cjelini donoseći dugoročne plodove za sve uključene.

Sportski panel, u kojem su zlatni olimpijci, veslači Valent i Martin Sinković, odgovorili na pitanje Od čega su zapravo zlatne medalje?, fokusirao se na vrijednosti kao što su upornost, disciplina, predanost i timski rad. Uz moderatoricu Anu Radišić, braća Sinković podijelila su priču o tome koliko je znoja, truda i suza utkano u zlatne medalje. Sportski uspjesi ovise o mentalnoj snazi pojedinca, o dosljednosti i nepokolebljivoj vjeri u cilj. Za uspjeh je bitno fokusirati se na pobjedu, no često je još bitnije ne zaboraviti uživati u procesu, naglasili su Sinkovići. Aktualne EY Poduzetnike godine Jadran Galenski Laboratorij iz Rijeke predstavio je član Uprave Mislav Vučić (JGL), otkrivši sve poslovne strategije i odabire koji se kriju iza JGL-ova laboratorija uspjeha. Vrhunska menadžerica Anita Lacmanović (SAP Hrvatska) te top menadžeri Gordan Kolak (KONČAR) i Tomislav Glavaš (Bosqar), pod vodstvom komunikacijske savjetnice Maruše Stamać (Media Consulting), podijelili su iskustva s uspjehom unutar svojih organizacija. Kroz vlastite uspone, padove, izazove i pobjede, pokazali su koliko je vrijedno kada giganti, kao što su njihove tri tvrtke, podijele svoja znanja, resurse i iskustva s manjim igračima na tržištu. Takva sinergija ne pridonosi samo njihovom uspjehu, već jača i širu poslovnu zajednicu stvarajući nove generacije poduzetnika.

Daniel Šimić (A1 Hrvatska) u razgovoru s Nevenom Rendeli (Primetime komunikacije) otkrio je zašto je A1 predvodnik digitalne budućnosti, dok se Damir Šmigmator (Aircash) osvrnuo na valutu uspjeha kroz financijski aspekt. Mladi inovator i poduzetnik Tomislav Ivanić (Bravarija Ivanić/Soltiq) oduševio je sve prisutne svojim optimističnim pristupom poduzetništvu u kojem izuzetno puno polaže na uspješno balansiranje obitelji, hobija i posla. U panelu Kako prodati uspjeh, poduzetnici Orlando Lopac (Orlando Health) i Marko Emer (Moj e-Račun), uz moderatora Vjeku Peretića (Pro Grupa), usmjerili su se na vještine i strategije potrebne za pozicioniranje svog vlastitog uspjeha na tržištu, kao i na stvaranje proizvoda i usluga koji privlače pažnju i stvaraju povjerenje kod klijenata. Panel Koja je tajna uspjeha? predstavio je mlade lidere Ivana Dumančića (IVER grupa) i Tomislava Kamenskog (Kamgrad), koji su pod stručnim vodstvom Manuele Šole (Komunikacijski laboratorij) otkrili poslovne i ljudske karakteristike skrivene iza svojih uspjeha. Na spontani poziv Manuele Šole da se i mladi iz publike uključe u priču o tajni uspjeha, panelistima se pridružio student iz publike Pejo Bosnić, koji je svojom osobnošću i iskrenim mladenačkim pristupom osvojio pažnju svih okupljenih, dokazavši da se tajna uspjeha često krije i u hrabrosti da se jednostavno pojaviš na sceni.      

Panel Uspjeh gledan očima poduzetnica predstavio je specifične izazove i prilike s kojima se suočavaju liderice u nas. Poduzetnice Branka Hitner (Carta) i Hani Hreljak (Pisinium), uz moderatoricu Jelenu Jelušić (INSPO consulting), raspravljale su o iskustvima koja nadilaze poslovne uspjehe, ukazujući na važnost podrške, umrežavanja i mentorskih odnosa među ženama. Konferenciju je svečano zatvorio inspirativni lider, poslovni trener i mentor, koji je brojnim poduzetnicima pomogao na putu osobnog razvoja, Alan Žepec (LQ).

Ova konferencija još je jedna potvrda teze da se kroz isticanje pravih primjera liderstva, vizionarstva i poduzetništva može potaknuti više poduzetničkih pothvata i širiti zdrava poduzetnička klima.

 

Foto: Sanjin Kaštelan / Mara Bratoš / Jozo Čabraja 

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi
Božić pod opsadom konzumerizma

Božić pod opsadom konzumerizma: Jesmo li zaboravili pravo značenje blagdana?

Kako možete povećati vjerojatnost da banka prihvati kreditni zahtjev?

sentor

Iskusan ste poduzetnik, ali ipak trebate mentora? Sentor je mjesto gdje ćete ga pronaći!

Prijava za članice

Pretraga

znn