Zdrav odnos
s novcem

Evo kako se mediji obraćaju ženama i zašto je to pogrešno

Evo kako se mediji obraćaju ženama i zašto je to pogrešno

Jeste li primijetili?

  • 73 posto članaka na temu novca ima za cilj usredotočiti muškarce na investiranje.
  • 90 posto članaka na temu novca ima za cilj sugerirati ženama da troše manje novca.
  • 60 posto članaka preporučuje muškarcima korištenje aplikacija za investiranje.
  • 71 posto članaka preporučuju ženama da krenu u lov na povoljne cijene i popuste.
  • 65 posto članaka prikazuje žene kao osobe koje pretjerano troše novac.

Pogledajte samo naslove članaka u Americi prije par godina:

Foto: Starling Bank: #Makemoneyequal kampanja

Mediji dijele muškarce i žene na one koje zarađuju i one koje troše, predstavljajući žene uglavnom kao rastrošne, potičući ih na kupovinu uz predrasudu o financijskoj ovisnosti o partneru. Ovaj slučaj imali smo i prošle godine u Hrvatskoj s potpuno promašenom kampanjom jednog poznatog trgovačkog centra.

Američka promicateljica medijske pismenosti i jedna od prvih žena koja se počela baviti proučavanjem prikaza žena u reklamnom sadržaju, Jean Kilbourne, u svome izlaganju na TED konferenciji pod nazivom „The dangerous ways ads see women“ naglašava da promidžbeni sadržaji prodaju puno više od samoga proizvoda – prodaju vrijednosti te koncept ljubavi, seksualnosti i uspjeha, ali i „koncept normalnosti“ – žele nam reći tko smo i tko bismo trebali biti.

Već smo i ranije naglašavali kako novac ne poznaje spol. Pa zašto se mediji onda i dalje na ovaj način obraćaju svojoj publici?

Prema nekim istraživanjima žene donose i do 90% svih odluka o kupnji unutar obitelji što su mediji prepoznali. No žene danas donose i puno ozbiljnije odluke – investiraju, vode i pokreću tvrtke, zapošljavaju… I naš Žene i novac VIP klub nastao je, između ostalog, i s razlogom suzbijanja predrasuda i spajanja financijski neovisnih i samostalnih žena.

A kako vi gledate na ovu temu?

Foto: Unsplash

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Što o zapošljavanju moraju znati poduzetnici koji zapošljavaju 1. put, ali i 31. put: Ovo vjerojatno niste znali

Nemaju ni 30 godina, a njihovi biznisi rasturaju: Upoznajte mlade poduzetnice Anu Hrgovčić i Mirnu Matković

brend-prirodne-kozmetike

7 koraka kako izgraditi vlastiti brend prirodne kozmetike

Prijava za članice

Pretraga

znn