Zdrav odnos
s novcem

5 razloga zašto retreat VIP kluba Žene i novac daje najbolji povrat investicije

5 razloga zašto retreat VIP kluba Žene i novac daje najbolji povrat investicije

Žene poduzetnice koje upoznajem u protekle četiri godine žive i rade širom svijeta, djeluju u različitim industrijama i nišama, ali imaju bezbroj zajedničkih odlika, dilema i problema. Pored onih o upravljanju vremenom, vidljivosti i preprekama specifičnim za žene, najveća su pitanja vezana za isplativost investicija, bez obzira da li se radi o ulaganju vremena, novaca ili povjerenja.

Najbolji odgovor na velik broj tih pitanja je upravo – retreat. Ovdje koristim najsvježiji primjer retreat VIP grupe Žene i novac da kažem moje najveće razloge zašto takav retreat donosi najbolji povrat na investiciju.

Foto: Žene i novac

Pričama i primjerima se najbolje uči o poduzetništvu

1. razlog: Učenje

Nema te knjige niti tečaja koji može zamijeniti živu riječ s nekim tko je te lekcije iskustveno prošao. Zapravo, da budem potpuno transparentna: teorija i poznavanje pravila itekako pomažu, ali to je tek prvi korak.

Na zadnjem održanom retreatu mogle smo učiti o tome kako savladati podsvjesne i nesvjesne prepreke za uspjeh s Kristinom Ercegović. Maja Jelisić Cooper pričala je o svom putu i razvoju multinacionalnog biznisa – i to ne kroz ružičaste naočale, nego s puno praktičnih savjeta i preporuka. Posebno je bitno bilo čuti kako investitori procjenjuju vrijednost neke ideje ili projekta i na osnovu čega odlučiti s kim se financijski povezati, bilo na strani primatelja investicije ili kao investitor.

Anita Cvetić Oreščanin je pokazala na vlastitom primjeru šta znači graditi biznis, rasti i osvajati međunarodno tržište. Pričala je o standardima, delegiranju, prenošenju znanja i odlučivanju.

Povrat na investiciju je već – u kontaktima.

Foto: Žene i novac

2. razlog: Umrežavanje s drugim poduzetnicama

Pogotovo sa svjesnošću o različitim fazama razvoja – od ideje, tržišne provjere, rasta, skaliranja do zatvaranja ili promjena u poslovanju. Ne možeš sa svakim o ovome pričati – najčešće čujem u razgovorima na ovakvim susretima. Kad znamo da većinu odluka donosimo na osnovu povjerenja prema drugima, ovakve veze daju višestruki povrat na investiciju.

3. i 4. razlog: Davanje primjera

Kažu da ne možeš biti ono što nisi mogla vidjeti. Poduzetništvo je najbolje mjesto na kojemu se ova izreka potvrđuje. Primjerom što se sve može, svaka od nas inicira i inspirira druge da nešto pokušaju ili primijene. Svaka svojom Misijom Moguće pokazuje put – od sumnji, premišljanja do uspjeha. Bilo da se taj uspjeh mjeri naučenom lekcijom ili monetarnom vrijednošću – neizbježan je i to se potvrđuje svaki put, bez greške.

Pored toga što primjere dajemo jedna drugoj, unutar grupe, svaka od nas primjere daje i svom krugu prijatelja i poznanika. Posebno mlađe žene, koje osjete u sebi želju da budu šefice svog života, čuju o našim dojmovima i vide šta je moguće i za njih. Primjerom da žene mogu biti i poduzetnice, majke i ne-majke, partnerice i direktorice, supruge i sestre i prijateljice – uz to zarađivati svoj novac i pametno vladati njime daje ripple effekt. Kao kad kamenčić bacimo u vodu i on oko sebe nepregledno širi koncentrične krugove do u beskonačnost.

Foto: Žene i novac

5. razlog: Sebi dajem dozvolu da budem bolja i da budem bolje

Meni osobno najvažniji razlog jest to što sam potvrdila dopuštenje samoj sebi – da odmor, uživanje i investicija budu sastavni dio posla. Možda najteža za većinu nas koji nemamo neograničena financijska sredstva na raspolaganju (a oni koji imaju i ne čitaju ovakve tekstove!) jest odluka o investiranju u sebe. Kontradiktorno je ono što stoji u temeljima te greške: mi koji radimo za sebe smo najvažniji poslovni resurs našeg biznisa.

Ako plaćamo obaveze koje su propisane pravilima i zakonima bez razmišljanja, zašto onda oklijevamo da platimo amortizaciju na najvažnija stalna sredstva koja su temelji našeg poslovanja – naše mentalno i fizičko zdravlje?

Foto: Žene i novac

Stavovi kolumnista/ica nisu stavovi uredništva portala Mojnovac.hr

Podijelite ovaj članak
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Slični tekstovi

Što o zapošljavanju moraju znati poduzetnici koji zapošljavaju 1. put, ali i 31. put: Ovo vjerojatno niste znali

Nemaju ni 30 godina, a njihovi biznisi rasturaju: Upoznajte mlade poduzetnice Anu Hrgovčić i Mirnu Matković

brend-prirodne-kozmetike

7 koraka kako izgraditi vlastiti brend prirodne kozmetike

Prijava za članice

Pretraga

znn